اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی-1:

شعله بیداری اسلامی خاموش شدنی نیست

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: شعله بیداری اسلامی دیگر خاموش شدنی نیست و در حال گسترش است.

شعله بیداری اسلامی خاموش شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم اسدالله بادامچیان پنجشنبه شب در نشست نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری، کانون فرهنگی اسلامی بانوان استان و کانون نویسندگان قم در مجتمع فرهنگی طلوع مهر برگزار شد، در سخنانی با تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص)، امام صادق(ع) و همچنین گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نهالی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 41 در همین قم کاشت امروز به یک شجره طیبه‌ای در ایران اسلامی تبدیل شده است که شاخه‌هایش همه جا را فرا گرفته و ثمراتش به اذن پروردگار مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در زمانی که امام خمینی در سال 41، نهضت اسلامی خود را شروع کرد هیچ کس باور نمی‌کرد این انقلاب به یک موقعیت حکومتی رسیده یا به موفقیتی دست یابد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تلاش شاه برای براندازی اسلام در ایران تاکید کرد: شاه می‌خواست با حذف اسلام از کشور با استفاده از همه عناصر غیر اسلامی و ضداسلامی مثل بهاییت هر برنامه‌ای که دارد، اجرا کند.

وی با بیان اینکه امام اصل این مسئله را دریافتند و با مراجع در میان گذاشتند، ابراز داشت: امام خمینی ضمن هشدار در خصوص به خطر افتادن اسلام از مردم خواستند اسلام را یاری کنند و مردم نیز به فرمان امام لبیک گفتند و به صحنه آمدند و پس از حدود 16 سال انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید.

بادامچیان با بیان اینکه انقلاب از آغاز نهضت و پس از پیروزی و طی این 33 سال گذشته حوادث پرفراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است، خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب آمریکایی‌ها در سازمان مجاهدین خلق نفوذ کردند و مسعود رجوی را در راس آن گذاشتند.

وی افزود: از بیرون رجوی را حمایت کردند و با وجود اینکه سازمان مجاهدین با رژیم شاه در جنگ بود اما این جنگ ظاهری بود و اصل کار نبود بلکه آنها به دنبال هدر دادن نیروها بودند.

وی با بیان اینکه هر کدام از این طراحی‌ها و توطئه‌ها کافی بود تا نهضت را از بین ببرند، بیان داشت: خداوند متعال کمک کرد و ظرف حدود 16 سال رژیم شاه سقوط کرد و بعد هم جمهوری اسلامی سر کار آمد که از همان آغاز با درگیری‌ها، برخورد‌ها و توطئه‌های گوناگون مواجه بود.

بادامچیان با اشاره به اینکه این بنای بلند که امام آن را ساخت، امروز به جایی رسیده که در منطقه کاملا اوضاع را علیه غرب تغییر داده است تاکید کرد: بیداری اسلامی ظرف یک سال چهار دیکتاتور مزدور غرب را در هم ریخته است.

وی توطئه‌های مختلف در خصوص بیداری اسلامی در منطقه را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه برخی‌ها این حرکتی که در کشورهای اسلامی آغاز شد را بیداری اسلامی نمی‌دانستند و از آن تنها به اسم مبارزه یاد می‌کردند، خاطر نشان کرد: وقتی این حرکت آغاز و جرقه آن زنده شد، دیکتاتورها را سرنگون کرد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه به‌حمدالله در این کشورها نهضت اسلام در حال حاکم شدن است، یادآور شد: البته دشمنان کار تازه‌ای را علیه این حرکت اسلامی آغاز کرده‌اند و انواع و اقسام روش‌ها را علیه آنها به کار خواهند برد و حتی ممکن است بعضی از آنها دوباره به یک دیکتاتوری شدیدتر از گذشته برگردند اما این شعله دیگر خاموش شدنی نیست و در حال گسترش است.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه عربستان ذلیل‌ترین دولت در منطقه است، تاکید کرد: در درون عربستان علیه حکومت چنان جوششی به پا است که سرنوشت حاکمان سعودی بدتر از نامبارک به نظر می‌رسد.

بادامچیان با بیان اینکه اگر عربستان سقوط کند غرب از همه نظر فرو می‌ریزد، اظهار داشت: در حال حاضر دنیای غرب روزانه 8 میلیون بشکه نفت از عربستان به سرقت می‌برد، اگر یک حکومت ملی در عربستان بر سر کار آید و با 14 میلیون جمعیت روزی 2 میلیون بشکه هم بفروشند همه کار می‌توانند انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه اگر روزی 6 میلیون بشکه از آن هشت میلیون بشکه کم شود قیمت هر بشکه نفت به بالای 400 دلار می‌رسد، ابراز داشت: دشمنان اسلام با تمام قوا می‌کوشند تا نگذارند این انقلاب در عربستان به پیروزی برسد و در تلاش هستند تا حاکمان سعودی را حفظ کنند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول