اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فجر 33

کوه الوند میزبان کوهنوردان اصفهان شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان گفت: به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کوهنوردان استان اصفهان به کوه الوند گلپایگان صعود کردند.

کوه الوند میزبان کوهنوردان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، صبح امروز به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) صعود سراسری کوهنوردان استان اصفهان در شهرستان گلپایگان انجام شد.

ملک ارسلان مسعودی در حاشیه همایش بزرگ کوهنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: بیش از 500 نفر از کوهنوردان استان اصفهان، استان شیراز، استان‌های هم‌جوار شهرستان و  هم‌چنین تیم‌های کوهنوردی شهرستان گلپایگان در این صعود سراسری شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان تصریح کرد: صعود سراسری کوهنوردان به کوه الوند امروزجمعه 21 بهمن‌ماه و ساعت شش صبح از محل دره شهیدان آغاز شده است.

وی یادآور شد: در این همایش بزرگ کوه‌نوردی فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال‌احمر گلپایگان همکاری داشته‌اند.

گفتنی است کوه الوند گلپایگان کوهستانی است که از شمال‌غربی گلپایگان به جنوب‌شرقی کشیده شده است و طول آن حدود 15 کیلومتر و عرض متوسط آن پنج کیلومتراست.

ارتفاع بلندترین قله این کوه 3 هزار و 111 متر است که در محل به نام (کلنگ‌سیاه) شناخته می‌شود، از فراز آن شهرستان خمین در شمال‌غربی و شهرستان گلپایگان در جنوب‌شرقی دیده می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول