اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

بیداری اسلامی در منطقه به برکت انقلاب ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نوشهر گفت: بیداری اسلامی در منطقه به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

بیداری اسلامی در منطقه به برکت انقلاب ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، همایش بزرگ روشنگری با محوریت بیداری اسلامی شب گذشته با حضور مردم ولایت‌مدار و بسیجیان پایگاه سید احمد خمینی (ره) چالوس در مسجد 14 معصوم این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ امام جمعه شهرستان نوشهر در این همایش اظهار داشت: نقش انقلاب اسلامی ما در جنبش‌های مردمی و اسلامی و آزادی‌خواه منطقه بسیار پررنگ بود و از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال چهار طاغوت توسط انقلاب‌های مردمی سقوط کردند و این به برکت انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: عده‌ای سعی داشتند تا با سفسطه، این حرکت‌های انقلابی و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را بیداری انسانی نامگذاری کنند اما موفق نشدند.

مشایخ به نقش علم در جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: علم مایه اقتدار هر جامعه است و بنابراین جامعه‌ای می‌تواند قدرتمند و قوی باشد که آگاه و با علم و بیدار باشد.

وی ادامه داد: امروز اقتدار کشور ما به برکت دانشمندان جوان و آگاه و بیدار ایران اسلامی است که توانستند علم هسته‌ای را برای کشورمان به ارمغان آورند و مایه عزت‌مندی و سربلندی کشور شدند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به جنگ روانی دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران با حربه جنگ‌های تبلیغاتی سعی در ضربه زدن به جامعه ما را دارند تا با استفاده از این حربه، اعتماد مردم را از نظام و انقلاب اسلامی سلب کنند.

وی گفت: مردم ما همواره با حضور همیشگی و پرشور خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی  و ... نشان دادند که به نظام و انقلاب اسلامی اعتماد و وفادار هستند.

مشایخ نقش انقلاب اسلامی و شهدا را در شناساندن و گسترش مذهب شیعه در جهان مهم برشمرد و اظهار داشت: یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدرمان، معرفی و گسترش اسلام واقعی و شیعه به جهانیان بود که سبب گرایش بسیاری از مردم جهان به اسلام ناب محمدی و مذهب شیعه شده است.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه و شرکت در انتخابات اسفند ماه را مهم دانست و گفت: مردم ما با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه و شرکت در انتخابات اسفند ماه بار دیگر با آرمان‌های مقدس امام و انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید میثاق خواهند کرد و بر پشتیبانی خود از ولایت فقیه تاکید خواهند کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول