اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 30 بهمن

یادواره شهدای هنرمند آمل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آمل گفت: در 30 بهمن ماه سال جاری یادواره 11 شهید هنرمند این شهرستان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای هنرمند آمل برگزار می‌شود

سیدعلی دریاباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: از بین یک هزار و 28 شهید جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی در شهرستان آمل 11 شهید به عرصه هنر و فرهنگ این شهرستان تعلق دارند.

وی افزود: این مراسم نکوداشت با حضور خانواده شهدا و مسئولان استانی و شهری در سالن همایش‌های ولیعصر (عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

دریاباری با اعلام اینکه برای این همایش یکی از مقام‌های بلندپایه نظام جمهوری اسلامی به عنوان سخنران دعوت شده، تصریح کرد: شهدای هنرمند این شهرستان در بخش تئاتر، عکاسی، هنرهای تجسمی، موسیقی و هنرهای نمایشی فعالیت داشتند.

این مسئول در مورد کانون بسیج هنرمندان این شهرستان که وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بیان داشت: در این کانون بیش از 300 هنرمند بسیجی عضویت دارند که در رشته‌های مختلف و 9 گروه تخصصی سازماندهی شده‌اند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آمل خاطرنشان کرد: برای همه اعضای این کانون کارت عضویت صادر شده و بسیجیان هنرمند نیز در هر دوره جشنواره هنری و ادبی شرکت فعال و مستمر دارند.

دریاباری ادامه داد: از اواسط سال 1387 این کانون کار خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به راهیابی عکس هنرمندان آملی به نخستین جشنواره عکس کشور با عنوان قاب بیداری که هم‌اکنون در بوشهر در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: داریوش منصوری و حسین نیک‌زاده آملی از هنرمندان متعهد ما هستند که آثارشان به این جشنواره راه یافت.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول