اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سنندج

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای کارگر کردستان همزمان با سی وسومین پیروزی انقلاب اسلامی ظهر امروز در سنندج برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج معاون اجتماعی نیروی انتظامی کردستان در این مراسم، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه چیز در کشور دگرگون شد و تغییرات خاص و چشمگیری اتفاق افتاد.

ابراهیم کاظمی‌نژاد در ادامه افزود: در دوران پیروزی انقلاب و جنگ ایران با عراق شهدای بسیار بزرگی از جمله شهدای کارگر به جایگاه اصلی خود دست یافتند.

وی همچنین به شهدای شرکت نفت سابق اشاره کرد و گفت: این بزرگ‌مردان در راه انقلاب از اعتصاب و مخالفت خود با رژیم به شهادت رسیدند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی کردستان با بیان اینکه شهدای کارگر نقش بسزایی در انقلاب داشتند، خاطرنشان کرد: در میادین جنگ هرچه قدر ابزارآلات جنگی لازم بود بیشتر از آن نیروی پیاده لازم بود، چرا که آنان عروس میادین جنگ بودند و کارگران شهید در آنجا نقش به سزایی از خود به جا گذاشتند.

کاظمی‌نژاد به نقش کارگران در اقتصاد اشاره کرد و گفت: این قشر زحمتکش جامعه با داشتن تکنیک‌های ارزنده خود در اقتصاد نقش بسزایی دارند و همواره در تمام عرصه‌ها حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به رفتار پیامبر بزرگ اسلام و بوسه ایشان بر دست کارگر، گفت: کارگران زحمتکش‌ترین افراد در جامعه هستند که همواره رزق و روزی حلال به دست می‌آورند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به حضور این قشر زحمتکش جامعه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، دفاعی و سیاسی جامعه خواستار حضور پررنگ آنان در انتخابات شد.

این مراسم با همکاری خانه صنعت و معدن، اتاق تعاون و کانون شوراهای اسلامی کار استان کردستان برگزار شد و کارگران نمونه، واحد‌های کارگری و تعاونی‌های برتر تجلیل شدند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول