اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

صیانت از انقلاب یک تکلیف الهی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فارسان گفت: حفاظت و صیانت از انقلاب یک تکلیف الهی است.

صیانت از انقلاب یک تکلیف الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 در فارسان اظهار داشت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات اعتقاد راسخ آنها به خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) و حاکم شدن معنویت و پیروی از رهبر و رعایت اصول مهم حفاظتی بود.

وی افزود: آگاه بودن فرماندهان و مسئولان و رزمندگان به اصول حفاظتی و رعایت این اصول و حفظ اسرار یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین عملیات‌ها دوران دفاع مقدس و جنگ‌های کلاسیک دنیا صورت پذیرد و دشمن تا بن دندان مسلح را مات و مبهوت کرد.

سعیدی در ادامه به بازگویی خاطرات و ناگفته‌های از این عملیات غرورآفرین پرداخت و گفت: در این عملیات رزمندگان اسلام به کمک الهی و با کار و تلاش نیروهای مخلص و رازدار موجب شگفتی شد.

فرمانده سپاه اردل خاطرنشان کرد: حجم گسترده این عملیات و کار شبانه‌روزی و پیروزی در این عملیات در گرو رعایت اصول اولیه و مهم حفاظتی بود که موجب شد دشمن با در اختیار داشتن انواع وسایل راداری و الکترونیکی و ستون پنجم، نتواند محل این عملیات را پیش بینی و در راستای مقابله با آن اقدام کند.

وی در ادامه انقلاب اسلامی ایران را قدم نخست تشکیل حکومت جهانی صالحان بشریت دانست و گفت: انقلاب ملت ایران برگرفته از نهضت عاشورا و ادامه راه انبیاء و اولیای الهی است.

سعیدی گفت: ایران اسلامی در سه دهه اخیر عزت، بزرگی، استقلال خود را به برکت آموزه‌های دینی به دست آورده است.

وی بر ضرورت حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای آن تاکید کرد و افزود: برای حفظ این انقلاب خون‌های زیادی داده شده است و باید از این نظام الهی با تمام وجود صیانت و پاسداری کنیم و این معجزه قرن را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه فارسان با بیان اینکه حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی تکلیف الهی آحاد مردم است، گفت: انقلاب اسلامی نتیجه خون هزاران شهید و مجاهدت هزاران آزادیخواه است، بر همین اساس حفاظت و صیانت از انقلاب یک تکلیف الهی است.

وی یاد آور شد: انقلاب اسلامی ایران در تمام ابعاد برکات و دستاوردهای بی‌شماری برای مردم ایران، مستضعفان و آزادیخواهان جهان به ارمغان آورد که موجب سر افرازی و عزت ملت بزرگ ایران در سراسر عالم شده است.

در آستانه 20 بهمن سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 مراسم گرامیداشتی در سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول