اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رشت خبر داد

کشف 35 هزار حلقه فیلم غیر مجاز در رشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رشت از کشف بالغ بر 35 هزار حلقه فیلم غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کشف 35 هزار حلقه فیلم غیر مجاز در رشت

محمد حسین کارگرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کشفیات فیلم‌های غیرمجاز در استان اظهار داشت: در 10 ماهه نخست امسال تعداد 35 هزار و 356 حلقه فیلم، cd و نوار غیرمجاز در شهرستان رشت کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 11 هزار و 152 عدد تجهیزات مربوط به ماهواره نیز از عاملان فروش آن در شهر رشت کشف و ضبط شد و افراد دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول با اشاره به اثرات مخرب استفاده از ماهواره بر بنیان خانواده‌های ایرانی، تصریح کرد: سریال‌های ماهواره‌ای با فرهنگ و هویت دینی، مذهبی و ملی ما بسیار متناقض است و دشمنان سعی دارند تا با ترویج رفتارهای خلاف شرع از طریق ماهواره فکر و ذهن جوانان ما را از باورهای دینی و اعتقاداتشان منحرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه تقویت باورهای دینی مانع از گرایش جوانان به برنامه‌های مبتذل و بی‌اساس ماهواره می‌شود، اذعان داشت: دین مبین اسلام دینی کامل بوده و برای تمام مدت زندگی انسان برنامه و هدف‌های تعالی را معرفی کرده است بنابراین خانواده‌ها باید با تشریح صحیح برنامه‌های زیبای دین اسلام قلب و روح جوانان خود را با چنین سخنانی آلام ببخشند و وجودشان را از هجمه‌ها و جنگ‌های روانی دنیای غرب مصون نگه دارند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول