اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان:

80 درصد کاشانی‌ها بیمه تأمین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بیش از 80 درصد جمعیت کاشان زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند.

80 درصد کاشانی‌ها بیمه تأمین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اصغر دادخواه ظهر امروز در جمع بازنشستگان و مستمری‌بگیران این شهرستان اظهار داشت: بیش از 80 درصد از جمعیت شهرستان کاشان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

وی افزود: از جمعیت حدود 4 میلیون و 800 هزار نفری استان اصفهان، حدود 56 درصد آنها یعنی تعداد 2 میلیون و 650 هزار نفر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد 861 هزار نفر آنها بیمه شده اصلی هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان در ادامه بدهی همه کارخانجات استان اصفهان به سازمان تأمین اجتماعی را 400 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: کارخانجات و صنایع کاشان نیز 150 میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار هستند.

دادخواه از شهرستان کاشان به عنوان یک شهرستان ویژه در استان اصفهان نام برد و با تأکید بر اینکه اعتبارات این شهرستان نیز باید ویژه باشد، افزود: امید داریم تأمین اجتماعی خدمات بهتری به بازنشستگان در سال آینده داشته باشد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان از فعال شدن سامانه الکترونیکی ارائه سابقه بیمه‌شدگان در این استان خبر داد و گفت: کلیه بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی با مراجعه به سایت الکترونیکی WWW.SSO.IR می‌توانند از سابقه بیمه خود مطلع شده و از آن نسخه‌برداری کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول