اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مقتدایی:

ملت در 22 بهمن استکبار را ناامیدتر از گذشته می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه گفت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن استکبار جهانی را از گذشته مایوس‌تر و ناامید‌تر خواهد کرد.

ملت در 22 بهمن استکبار را ناامیدتر از گذشته می‌کند

آیت‌الله مرتضی مقتدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، درباره مردم در قبال راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم عزیز و انقلابی کشورمان آگاه و بصیر هستند و می‌دانند که زمان، زمان حساسی است که دشمنان انقلاب و استکبار جهانی به فرماندهی آمریکا و اسرائیل حتی ایران را از بعد نظامی تهدید می‌کنند.

وی ادامه داد: آنها برای تسلیم شدن این ملت از هیچ اقدامی فروگذار نکرده‌اند و تحریم‌های گستره و روز افزون را به این کشور تحمیل می‌کنند و توطئه‌های خائنانه در داخل و خارج کشور طرح ریزی و اجرا می‌کنند و تمام تلاش آنها سقوط نظام اسلامی ایران است.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: ما در چنین زمان حساسی وظیفه سنگین الهی بر دوش داریم  و ملت ما باید با حضور همه جانبه خود در راهپیمایی روز 22 بهمن و در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت محکمی به استکبار جهانی وارد کرده و آنها را از قبل ناامیدتر و مایوس‌تر کنند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور دشمن شکن و همه جانبه پای صندوق‌های رای دشمنان اسلام و قرآن و انقلاب را با شکست مواجه خواهند کرد.

وی بیان داشت: ما از ملت این انتظار را داریم که با حضور حداکثری در این صحنه‌ها بار دیگر قدرت مردمی این نظام و انقلاب را به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول