اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرها و روستاهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری از سوی ستاد دهه فجر این استان اعلام شد.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در جلسه ویژه برنامه‌ریزی راهپیمایی و مراسم یوم‌الله 22 بهمن در این استان، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های بسیاری برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های سی و سومین فجر انقلاب اسلامی و به‌ویژه راهپیمایی و مراسم یوم‌الله 22 بهمن در این استان صورت گرفته است.

علی گرجی افزود: مردم ولایت‌مدار این استان در آغاز سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی در لبیک به فرامین گهربار ولی امر مسلمین(مدظله العالی) در راهپیمایی 22 بهمن امسال یک بار دیگر پیوند ناگسستنی خود را با امام خامنه‌ای به جهانیان اعلام خواهند کرد.

وی راهپیمایی 22 بهمن امسال را فرصت مغتنمی برای اعلام وفاداری و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن (ره) عنوان کرد و افزود: با توجه به حساسیت خاص منطقه‌ای و جهانی، امسال همه نگاه‌ها به راهپیمایی 22 بهمن ایران اسلامی است و قطعاً همچون گذشته، مردم آگاه، ولایت‌مدار و بصیر استان حماسه‌ای باشکوه می‌آفرینند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 1390 متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های استکبار جهانی، راهپیمایی 22 بهمن اعلام ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های مستکبران و دشمنان انقلاب اسلامی است.

گرجی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرها و روستاهای مختلف این استان، گفت: مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در مرکز استان از ساعت 9:30 صبح و در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری از ساعت 10:00 صبح آغاز می‌‎شود.

وی ادامه داد: شروع راهپیمایی مردم شهرکرد در روز 22 بهمن از میدان انقلاب خواهد بود و مردم در این شهر به سمت فلکه آبی، چهارراه بازار، فلکه فردوسی، چهارراه بوعلی‌سینا و مصلای بزرگ امام خمینی راهپیمایی خواهند کرد.

گرجی از انقلاب اسلامی به‌عنوان صدای بلند مظلومیت هزاران شهید این سرزمین نام برد و افزود: انقلاب اسلامی با اتکا بر ولایت‎محوری، بصیرت دینی، انسجام و اتحاد ملی به پیروزی رسید.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول