اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

حضور عاشورایی مردم زنجان در 22 بهمن تکرار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: حضور عاشورایی مردم زنجان در صحنه‌های مختلف، در 22 بهمن 90 تکرار می‌شود.

حضور عاشورایی مردم زنجان در 22 بهمن تکرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن همسو با انتخابات مجلس شورای اسلامی است، چرا که حضور گسترده مردم در هر دو صحنه ضروری است.

وی با بیان اینکه برای ادامه روند انقلاب اسلامی باید همواره شعار هر روز، روز عاشورا و هر زمینی، زمین کربلا است در نظر گرفته شود، افزود: در راستای عظمت اسلام و مسلمین باید روز 22 بهمن گرامی داشته شده و از دستاوردهای امام و شهدا پاسداری کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نباید اختلافات داخلی موجب دوری از اهداف انقلاب شود، یادآور شد: دشمنان همواره تلاش می‌کنند، حضور مردم در صحنه را در راستای رسیدن به اهداف خود کمرنگ کنند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در هشتم و یازدهم ماه محرم در قالب حرکت دسته عزاداری حسینیه و زینبیه زنجان بیان داشت: باید با همین بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن نیز حضور گسترده داشته باشیم.

سهندی با اشاره به اینکه 22 بهمن عاشورایی دیگر برای مردم است، خاطرنشان کرد: عاشورائیان استان بار دیگر در این حماسه ملی حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که از شهادت امیرالمومنین رنج می‌برند، باید حضور در راهپیمایی 22 بهمن را همانند روز غدیر به صحنه اتحاد و همبستگی با ولی فقیه تبدیل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: اگر مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نکنند، برخلاف جهت انقلاب حرکت کرده و دشمنان را خوشحال می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره در صدد تحقیر کشور هستند، افزود: اعمال تحریم‌ها و فشارهای مختلف در همین راستا صورت می‌گیرد.

سهندی با اشاره به اینکه پویایی نظام حاصل تحریم‌های صورت گرفته علیه کشور است، افزود: تحریم‌ها موجب پایداری بیشتر نظام شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان انقلاب اسلامی با رصد هواپیمای جاسوسی آمریکا و تسخیر سفارت آمریکا در ایران موجب تحقیر دشمنان نظام شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان داشت: جوانان کشور باید با حضور گسترده در راهپیمایی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول