اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

نخستین شناور بزرگ حمل کانتینر وارد بندر گناوه شد

خبرگزاری فارس: نخستین و بزرگ‌ترین شناور ویژه حمل کانتینر با ظرفیت 112 تی‌یو وارد بندر گناوه شد.

نخستین شناور بزرگ حمل کانتینر وارد بندر گناوه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرماندار گناوه صبح امروز در این مراسم گفت: دهه مبارک فجر دهه پیشرفت، توسعه، سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

احمد جعفری‌نسب بیان کرد: امروز رویکرد کشورها استفاده هرچه بیشتر از سیستم‌های حمل و نقل کارآمد موجب توسعه روزافزون حمل و نقل دریایی و شکوفایی اقتصاد شده است که به حمدالله در کشور ما بعد از انقلاب رشد روز افزونی داشته که امروز هم شاهد راه‌اندازی یکی از خطوط کانتینری  در شهرستان گناوه هستیم.

فرماندار گناوه گفت: امروز شاهد هستیم هر کشور و منطقه‌ای که از نعمت دریا برخوردار باشد می‌تواند از نظر اقتصادی  رشد بسیار خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: در استان بوشهر و شهرستان گناوه دریا به‌ عنوان نعمت خدادادی وجود دارد که مردم در پیش از این بصورت سنتی  تجارت  می‌کردند اما امروز لازم است که این تجارت با استفاده از امکانات مکانیزه روز دنیا پیشرفت کرده و به تعالی برسد.

جعفری‌نسب اضافه کرد: سرمایه گذاری در زمینه ساخت اسکله و تجهیزات به وسیله شرکت تعاونی بندرسازان به ‌عنوان بهره بردار بندر گناوه صورت گرفته و خط کانتینری ترانشیپی نیز با تلاش و همکاری این شرکت و خط کانتینری از امارات به گناوه با سرمایه گذاری شرکت پاسارگاد راه اندازی شده است.

فرماندار گناوه افزود: پیش‌بینی می‌شود رشد کانتینری در سال آینده به بیش از دو برابر سال 90 افزایش یابد.

وی گفت: یکی از طرح‌های که به زودی عملیاتی می‌شود طرح محوطه سازی بندر گناوه است که به زودی با کمک مردم و دولت آغاز می‌شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول