اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر دریایی جزیره هرمز بندرعباس

جست‌وجو برای نجات 17 سرنشین شناور غرق شده ادامه دارد / 5 نفر نجات یافتند

خبرگزاری فارس: در پی غرق شدن یک فروند اتوبوس دریایی در مسیر دریایی هرمز بندرعباس که گفته می‌شود 22 سرنشین داشته،‌ تاکنون سرنوشت 17 نفر نامعلوم است.

جست‌وجو برای نجات 17 سرنشین شناور غرق شده ادامه دارد / 5 نفر نجات یافتند
علی‌اکبر صفایی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در همین راستا با بیان اینکه شناور مذکور بعد از ظهر امروز در هوای نامناسب و به طور غیرقانونی اقدام به حمل مسافر به سمت بندرعباس کرده است، گفت: این شناور با 22 نفر سرنشین دچار سانحه شده است.
وی با بیان اینکه اسکله مربوطه تعطیل بوده است، افزود: این شناور به صورت غیرمجاز اقدام به سوار کردن مسافر و حرکت از جزیره هرمز کرده بود.
به گفته وی تا این لحظه پنج نفر از مسافران این شناور نجات یافته‌اند و جست‌وجو برای یافتن سایر سرنشینان این شناور ادامه دارد.
صفایی ادامه داد: شناورهای ناجی از بنادر باهنر و رجایی در کنار نیروهای امدادی بنادر و دریانوردی، هلال احمر و آتش‌نشانی بندرعباس در حال تلاش برای نجات سایر سرنشینان هستند.
هم‌چنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه واحدهای امدادی مورد نیاز به محل سانحه اعزام شده‌اند، افزود: طبق آخرین اطلاعات گفته شده است که سرنوشت دو نفر از مسافران مشخص شده است.
وی گفت: حال پنج نفر نجات‌یافته در بیمارستان مساعد است.
انتهای پیام/آ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول