اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

138 مرکز درمانی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد سرویس می‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 138 مرکز درمانی در این استان خدمات درمانی لازم را به مددجویان ارائه می‌دهند.

138 مرکز درمانی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد سرویس می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 138 مرکز درمانی از جمله 9 بیمارستان، یک درمانگاه، 15 آزمایشگاه، هشت مرکز فیزیوتراپی، هفت مرکز سونوگرافی، 26 داروخانه، دو پزشک فوق تخصص، 43 پزشک متخصص، 9 پزشک عمومی و چهار مرکز دیگر ام.آر.آی و سی‌.تی.اسکن در کهگیلویه و بویراحمد طرف قرارداد کمیته امداد هستند که خدمات درمانی لازم را به مددجویان بیمه شده ارائه می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 9 هزار و 736 نفر تاکنون در این استان بیمه خدمات درمانی شدند که اقدامی موثر در حمایت‌های این نهاد از هزینه‌های درمانی افراد نیازمند است.

وی افزود :مددجویان بیمه شده می توانند از خدمات درمانی همچون فرانشیز و سایر خدمات در حوزه سلامت و درمان برخوردار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هزینه‌های بخش درمان سرمایه‌گذاری در جهت تامین سلامت جامعه است، ابراز داشت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری نباید خانواده‌‌ها علاوه بر درد بیماری، درد و رنج دیگری داشته باشند.

فرهادی تاکید کرد: 134 میلیارد ریال بابت هزینه‌های بیمه خدمات درمانی مددجویان از بدو تاسیس کمیته امداد تاکنون پرداخت شده است.

وی نقش خیرین و وجود مشارکت میان کمیته امداد و این انسان‌های نیکوکار را در سرفصل درمانی همانند دیگر حوزه‌ها بسیار مهم خواند و عنوان کرد: افراد زیادی وجود دارند که با کمک‌های حتی کوچک یک انسان دارای تمکن مالی می‌تواند بسیاری از نیازهای خود را به‌ویژه در موضوع درمان برآورده کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: 138 مرکز درمانی در این استان خدمات درمانی لازم را به مددجویان ارائه می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از تعامل خوب و مطلوب حوزه‌های مرتبط با سلامت مردم به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تامین اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود هماهنگی و تعامل می‌توان روند رسیدگی به مشکلات درمانی مددجویان را شتاب بخشید که در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی همکاری‌های بسیار خوبی با کمیته امداد دارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول