اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام الله دهه فجر صورت می‌گیرد

اعزام تیم‌های درمانی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه به مناطق محروم استان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

اعزام تیم‌های درمانی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی پیش ازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: تیم‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی این دانشگاه در قالب برنامه‌های محرومیت زدایی به روستاهای پهنا و آزادگان از توابع روستای حیدری، ده کهنه و سونک و سرتنگ اعزام می‎شوند.

وی همچنین از اجرای بیش از 15 عنوان برنامه بهداشتی، درمانی و فرهنگی در این استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در سه حوزه امداد و درمان، فرهنگی و پرورشی، علمی و پژوهشی به‌واسطه هفت کانون مصوب و فعال و چهار کانون غیرمصوب در طول سال حضوری فعال و موثر در تمامی مراسم‌های ملی و مذهبی داشته است.

اسحاقی خاطرنشان کرد: بر همین اساس این سازمان در ایام دهه فجر با سازمان‌دهی مراکز سطح استان اقدام به اجرای برنامه‌های متنوع در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم به‌ویژه ساکنان مناطق محروم استان کرده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی این استان در ایام الله دهه فجر، گفت: اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق محروم، ویزیت رایگان در کلینیک‌های تخصصی و مراکز درمانی سطح استان و کلینیک درمانی هاجر و کاشانی شهرکرد، ویزیت رایگان در مراکز درمانی دولتی، نظامی، خصوصی و خیریه در سطح استان از جمله برنامه‎های این سازمان در دهه فجر است.

به گفته وی، تجلیل از 50 نفر از فعالان عرصه بهداشت و درمان، اعزام تیم برای انجام طرح سنجش سلامت 300 نفر از دانش آموزان استان، برگزاری نمایشگاه عکس شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، توزیع کتاب الفبای مهدویت برای تعمیق فرهنگ مهدویت به تعداد 400 جلد در بیمارستان هاجر از دیگر این برنامه‌ها به‎شمار می‎رود.

اسحاقی از برپایی جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمامی کانون‌های بسیج جامعه پزشکی سطح استان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی و ختم صلوات به‌منظور ارتقای روحیه معنوی پرسنل در شهرستان فارسان، ارسال 2 هزار و 600 پیامک تبریک برای اعضای بسیج و حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهدای جنگ تحمیلی از دیگر عناوین برنامه‌های ویژه دهه فجر توسط این سازمان است.

وی با اشاره به حضور فعال پزشکان در عرصه‌های مختلف و حساس کشور و نقش موثر این قشر در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و پیروزی دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: پزشکان استان به‌عنوان قشر فرهیخته جامعه همچون گذشته با حضور در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی آمادگی خود به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و زدودن رنگ محرومیت از مناطق دور دست استان را اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول