اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تقویت نهادهای مردمی موجب افزایش مشارکت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تقویت نهادهای مردمی و مدنی موجب افزایش مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف می‌شود.

تقویت نهادهای مردمی موجب افزایش مشارکت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی شامگاه چهارشنبه در نشست دستگاه‌های فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار و الگوی مهمی برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از نظام و آرمان‌های آن است، افزود: حرکت‌های مردمی همواره پشتیبان نظام بوده و است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه پویایی و بالندگی نظام موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود، یادآور شد: حضور پرشور مردم و مشارکت در برنامه‌های مختلف نظام موجب پویایی و حرکت در مسیر درست نظام شده است.

وی با بیان اینکه دو نوع مشارکت خودجوش و سازمان یافته در فعالیت‌های کشور مشاهده می‌شود، افزود: مردم همواره در صحنه‌های دفاع از نظام به صورت خودجوش پای کار بوده و از دستاوردهای نظام دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام دشتکی خاطرنشان کرد: همه برنامه‌ها و مناسبت‌های نظام با حضور خودجوش مردم شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه تقویت نهادهای مردمی و مدنی موجب افزایش مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف می‌شود، افزود: باید با تقویت مجموعه‌های مختلف مردمی و مدنی این مشارکت را به نحو مطلوبی افزایش داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فرهنگ شیعی حاکم بر کشور یادآور شد: حضور گسترده مردم در صحنه موجب رشد فعالیت‌های انقلاب شده و به برکت همین حضور تا کنون نظام به این مرحله از پیشرفت و تعالی رسیده است.

وی با بیان اینکه اقشار تاثیر گذار از جمله روحانیان، ائمه جماعات و مسئولان هیئت‌های مذهبی در نهادهای مردمی حضور دارند، خاطرنشان کرد: می‌توان از این ظرفیت در راستای گسترش مشارکت در جامعه استفاده کرد.

حجت‌الاسلام دشتکی بر ضرورت افزایش مشارکت مردم در امور نظام تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف به عنوان الگوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در صورت هماهنگی و انسجام بین نهادهای مردمی میزان تاثیر گذاری این نهادها افزایش می‌یابد، افزود: مساجد نیز باید برای حضور گسترده مردم در صحنه بر مشارکت سیاسی توجه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: اگر نهادهای مردمی به طور گسترده‌ای سازماندهی شوند، میزان مشارکت آنان در برنامه‌های نظام افزایش یافته و برنامه‌های خود را به صورت هماهنگ برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به حضور 92 درصدی مردم استان زنجان در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: استان زنجان رتبه سوم کشور را در میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری به دست آورده است.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه باید این رتبه افزایش یابد، خاطرنشان کرد: با مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی این میزان افزایش می‌یاد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول