اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار دیر

7 پروژه عمرانی در بردخون افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دیر و شهر بردخون هفت طرح‌ عمرانی و فرهنگی بردخون افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

7 پروژه عمرانی در بردخون افتتاح و کلنگ‌زنی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر دهیاری روستای بردخون کهنه با زیربنای 65 مترمربع و اعتبار 200 میلیون ریال، سنگ فرش بلوار شهید بردستانی شهر بردخون با اعتبار یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال و مساحت 4 هزار و 500 مترمربع با سیستم قطره‌ای، برق‌رسانی به محله شهید بی‌چیز شهر بردخون با اعتبار 370 میلیون ریال و 300 متر شبکه فشار متوسط و 100 متر شبکه فشار ضعیف با استفاده از یک ترانس 315 برای استفاده 25 خانوار که 70خانوار می‌توانند استفاده کنند افتتاح شد.

امروز همچنین آسفالت کوچه‌های شهر بردخون با مساحت 12 هزار مترمربع و اعتبار یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال، خیابان جمهوری شهر بردخون به طول 350 متر و عرض 10 متر با اعتبار 890 میلیون ریال، طرح هادی روستای مغدان به طول 170 متر و عرض 12 متر با اعتبار 307 میلیون ریال، ساماندهی گلزار شهید حیدر مغدانی، مغدان با مساحت 300 مترمربع و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات خانه عالم روستای شهنیا با زیربنای 120 مترمربع و اعتبار اولیه 100 میلیون ریال و نمایشگاه عکس ورزش و بسیج در حوزه مقاومت کربلای بردخون آغاز شد.

علی مغدانی‌نیا مدیر تربیت بدنی بردخون در مورد زمین ورزشی روستای مغدان اعلام کرد: این زمین مساحتی حدود 1.5هکتار دارد که تاکنون 180 میلیون ریال برای آن هزینه شده و نیاز به 500 میلیون ریال دارد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی مدیر تبلیغات اسلامی بردخون نیز بیان کرد: برای آماده‌سازی این طرح با مساحت 120 مترمربع 200 میلیون ریال هزینه شده و برای اتمام آن به 200 میلیون ریال اعتبار نیاز داریم.

نعمت‌الله عباسی شهردار بردخون نیز در بازدید مسئولان از ساختمان نیمه تمام شهرداری گفت: این ساختمان 3 هزار مترمربع مساحت و 480 مترمربع زیربنا دارد که تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و برای اتمام آن یک‌میلیارد ریال دیگر نیز نیاز داریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول