اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز:

مسلمانان باید در سایه وحدت مقابل استکبار بایستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیراز گفت: مسلمانان جهان باید در سایه وحدت و در خطی مشترک به مقابله با استکباران و زورگویان جهانی بپردازند.

مسلمانان باید در سایه وحدت مقابل استکبار بایستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام فاضل رضوی اردکانی چهارشنبه شب در یادواره شهدای انقلاب و ترور که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) شیراز برگزار شد، اظهار داشت: تمام کسانی که تاریخ بشریت را تغییر داده‌اند در سختی‌ها پرورش یافته‌اند.

امام جمعه موقت شیراز گفت: کسانی که در ناز و نعمت و راحتی پرورش می‌یابند، نمی‌توانند در لحظات مهم زندگی تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به سختی‌های زندگی حضرت محمد (ص) بیان داشت: رسول خدا از آغاز تولد با سختی‌های مختلف در زندگی مواجه شد و در دامن همین سختی‌ها چنان پرورش یافت که تاریخ بشریت را تغییر داد.

رضوی اردکانی ادامه داد: امام جعفر صادق (ع) نیز در فرصت طلایی که در فاصله سقوط امویان و آغاز به کار عباسیان شکل گرفت، دست به کار بزرگی زدند که حاصل آن یک انقلاب فرهنگی و احیای معارف دین بود.

وی با اشاره به آغاز هفته وحدت و نقش مهم وحدت در میان مسلمانان تصریح کرد: امروز مسلمانان جهان باید در سایه وحدت و در خطی مشترک به مقابله با استکبار و زورگویان جهانی بپردازند.

امام جمعه موقت شیراز در ادامه با بیان اینکه شعارهای هر انقلابی تجلی اهداف آن انقلاب است، افزود: انقلاب اسلامی ایران به تمام اهداف و آرمان‌های اصلی خود در 33 سال گذشته رسیده است.

وی گفت: هیچ کشوری مستقل‌تر از ایران اسلامی در سطح جهان وجود ندارد و این استقلال در شرایطی ایجاد شد که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حتی لیست نمایندگان مجلس ما را سفارتخانه‌های خارجی می‌دادند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: امروز هیچ کشور خارجی نمی‌تواند بر کوچک‌ترین تصمیم مردم ایران تاثیر بگذارد.

رضوی اردکانی ادامه داد: کشور ما یک کشور اسلامی است که در مسیر اسلام ناب محمدی در حال حرکت است و دشمنان نیز نمی‌توانند با توطئه و تحریم مردم را از مسیر اصلی انقلاب باز دارند.

به گزارش فارس، یادواره شهدای انقلاب و ترور چهارشنبه ‌شب در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) با همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز و حوزه ایثارگران سپاه فجر استان فارس برگزار شد که به بزرگداشت 150 شهید انقلاب اسلامی و 450 نفر از شهدای ترور اختصاص داشت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول