اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال آینده محقق می‌شود

برخورداری روستای بالای 500 نفر جمعیت از خانه بهداشت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه تمام روستاهای بالای 700 نفر جمعیت در میناب از خانه بهداشت بهره‌مند هستند، اظهار داشت: تا سال آینده تمام روستاهای بالای 500 نفر جمعیت در این شهرستان از خانه بهداشت و خدمات بهداشتی آن بهره‌مند می‌شوند.

برخورداری روستای بالای 500 نفر جمعیت از خانه بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، محمد شکاری عصر امروز در آئین بهره‌برداری از خانه بهداشت روستای طیبی شاهی گفت: در دهه فجر پروژه‌های تاثیرگذار و قابل توجهی در حوزه سلامت استان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین ارائه خدمات بهداشتی در حوزه سلامت در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق دور دست و محروم را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: مدل خانه‌های بهداشت ایران اکنون به صورت مدل موفق و پیشرو در ارائه خدمات اولیه بهداشتی به خانواده‌ها در دنیا مطرح است به گونه‌ای که کشور آمریکا از آن الگو گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به تصویب احداث 72 خانه بهداشت از اعتبار استانداری و دانشگاه علوم پزشکی در سال 89 در میناب بیان داشت: در دهه فجر سال‌جاری 22 خانه بهداشت با اعتبار یک میلیارد و 126 میلیون تومان در میناب بهره‌برداری و تقدیم مردم شد.

شکاری افزود: تا هفته دولت و دهه فجر سال 91 تعداد 32 خانه بهداشت دیگر در میناب به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول