اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان سایپا البرز:

مقابل سپاهان هم امتیاز می‌خواهیم / از صدرنشین جدید لیگ نمی‌ترسیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپا البرز تأکید کرد که تیمش در دیدار برابر سپاهان اصفهان صدرنشین جدید لیگ‌برتر فوتبال کشورمان به دنبال کسب امتیاز است.

مقابل سپاهان هم امتیاز می‌خواهیم / از صدرنشین جدید لیگ نمی‌ترسیم

ابراهیم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همه بازیکنان و کادر فنی، در نیم‌فصل دوم توانستیم نتایج قابل قبولی را در برابر حریفان کسب کنیم.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه ما موفق شدیم که صبا و ذوب‌آهن را با گل‌های زیاد شکست داده و در برابر دیگر حریفان نیز نمایش بسیار خوبی داشتیم.

* مقابل استقلال بد شناس بودیم

کاپیتان تیم فوتبال سایپا البرز در ادامه به دیدار آخر تیمش برابر استقلال تهران اشاره کرد و گفت: استقلالی‌ها مقابل ما هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و اگر با بدشانسی رو به ‌رو نمی‌شدیم، این تیم را در تهران شکست می‌دادیم.

صادقی گفت: متأسفانه به دلیل کم تجربگی در دقیقه پایانی و آن هم از روی یک ضربه ایستگاهی گل خورده و پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

* ما استقلال را از صدر پایین آوردیم

صادقی افزود: کسب نتیجه تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال موجب شد که این تیم توسط سایپا البرز از صدر جدول پایین آمده و این افتخار برای البرزی‌ها است که صدر جدول لیگ‌برتر را تغییر دادیم.

* غفلت کنیم به ته جدول سقوط می‌کنیم

وی خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر به تمام بازیکنان جوان سایپا گفته‌ایم که نباید از نتایج کسب شده در هفته‌های اخیر مغرور شده و تصور کنیم تا پایان لیگ کار راحتی در پیش داریم.

صادقی افزود: به طور قطع شرایط ما در جدول بسیار حساس بوده و در صورت غفلت به رده‌های پایین سقوط خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: برای تحکیم جایگاه خود در لیگ‌برتر باید در برابر تمام حریفان تا پایان مسابقات با هدف پیروزی به میدان رفته و از نام و آوازه‌ تیم‌های بزرگ هراسی نداشته باشیم.

صادقی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه این تیم با چه تاکتیکی برابر سپاهان اصفهان حاضر خواهد شد؟ گفت: اگر چه در این دیدار مهمان هستیم، اما برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در پایان تأکید کرد: سایپا از بازی برابر صدرنشین جدید لیگ‌‌ برتر امتیاز می‌خواهد و اگر باز هم با بد شناسی رو به‌ رو نشویم، این مهم دور از دسترس نیست.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های سایپای البرز و سپاهان اصفهان از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال کشورمان روز سه‌شنبه بیست و پنجم بهمن‌ماه جاری به میزبانی اصفهانی‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول