اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی قم:

صنوف توزیعی‌ دخالتی در برگزاری نمایشگاه‌های بهاره ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی قم گفت: در برگزاری نمایشگاه‌های بهاره و فروش فوق‌العاده صنف ‌توزیعی ـ خدماتی به دلیل ناهماهنگی و بی‌توجهی به نظرات این صنف هیچ دخالتی نخواهد داشت.

صنوف توزیعی‌ دخالتی در برگزاری نمایشگاه‌های بهاره ندارند
غلامرضا تفتی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری فروش فوق‌العاده در ایام عید در شهر قم اظهار داشت: مجمع توزیعی ـ خدماتی در سال جاری هیچ دخالتی در برگزاری این نمایشگاه‌ها ندارد.
وی خاطر نشان کرد: جلسه‌ای از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور هماهنگی در گشایش نمایشگاه‌های بهاره برگزار شد که نماینده مجمع توزیعی ـ خدماتی در آن غایب بود و نظرات این مجمع در برگزاری این نمایشگاه‌ها اعمال نشده است.
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی قم خاطر نشان کرد: ناهماهنگی، بی‌توجهی به نظرات و برخی سیاست‌های اعمال‌ شده در استان سبب شده است تا مجمع امور صنفی دخالتی در برگزاری فروش‌های فوق‌العاده نداشته باشد.
تفتی ادامه داد: برخی افراد در سال‌های گذشته اعتقادی به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نداشتند و با آن مخالف بودند در حالی که امسال قرار است توسط آنها این نمایشگاه‌ها اداره شود که این تناقض در گفتار و عمل نیاز به توجه بیشتر دارد.

* تخفیف 5 تا 15 درصدی در فروش فوق‌العاده کالاها
سازمان صنعت، معدن و تجارت در رابطه با برگزاری فروشگاه‌های فروش فوق‌العاده اعلام کرده است که فروشگاه‌های منتخب قیمت اجناس خود را بین 5 تا 15 درصد ارزان‌تر از سایر مکان‌ها عرضه خواهند کرد که با نصب تابلوهایی این فروشگاه‌ها مشخص می‌شود تا مردم به مرور زمان به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند و کالاهای مورد نیاز خود را بدون هیچ دغدغه‌ای خریداری کنند.  

* عرضه کالاهای مورد نیاز شهروندان در دو مقطع زمانی مختلف
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به منظور تنظیم بازار برگزار می‌شود که امسال نیز دو نمایشگاه عرضه کالا در دو محل مجتمع امام خمینی(ره) و محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
نمایشگاه عرضه پوشاک، کیف و کفش از 11 اسفند ماه شروع به کار کرده و به مدت یک هفته نسبت به عرضه کالاهای مورد نیاز شهروندان اقدام خواهد کرد.
نمایشگاه عرضه مواد پروتئینی و خشکبار نیز یک هفته بعد در تاریخ 17 اسفند ماه برگزار می‌شود و هدف از برگزاری دو مقطعی این نمایشگاه‌ها انجام خرید آسان و کاهش ازدحام جمعیت و ترافیک در سطح شهر بوده است.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول