اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی

بدمینتون‌باز گیلانی در اوگاندا برنزی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بدمینتون گیلان گفت: محمدرضا خردمندی بدمینتون‌باز گیلانی در مسابقات بین‌المللی اوگاندا صاحب مدال برنز شد.

بدمینتون‌باز گیلانی در اوگاندا برنزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید حسین موسوی‌الغروی عصر امروز در جمع اعضای هیئت بدمینتون استان نتایج رقابت بدمینتون‌باز گیلان در اوگاندا را بیان کرد و اظهار داشت: محمدرضا خردمندی بدمینتون باز گیلانی و نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین‌المللی اوگاندا مقابل ویسنو هاریو پوترو از کشور ایتالیا قرار گرفت.

وی افزود: خردمندی گیم نخست را با نتیجه 21 بر 15 واگذار کرد و سپس در گیم دوم به دلیل آسیب‌دیدگی از ادامه بازی انصراف داد تا مدال برنز مشترک را به همراه پدرو مارتینز از کشور پرتغال به دست آورد.

این مسئول ادامه داد: پوترو از کشور ایتالیا در دیدار نهایی مقابل کارانا راتین از سریلانکا شکست خورد و دوم شد.

موسوی الغروری ادامه داد: امتیاز این رقابت‌ها که دارای جایزه 5 هزار دلاری بود در ارتقای رنکینگ بین‌المللی بدمینتون‌بازان و در نهایت کسب سهمیه المپیک موثر است.

وی با اشاره به دیدارهای گذشته خردمندی در این مسابقات بیان کرد: خردمندی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بین‌المللی اوگاندا با کاوه مهرابی دیگر بدمینتون باز کشورمان دیدار کرد که در پایان پس از یک ساعت و چهار دقیقه، ۲ بر یک مهرابی را شکست داد و توانست به جمع چهار بدمینتون باز برتر رقابت‌ها راه یابد.

به گفته این مسئول، افزود: بدمینتون‌باز شایسته گیلانی در دور نخست روژر باکاکی از اوگاندا را با نتیجه 21 بر 9 و 21 بر 12 شکست داد و در مرحله دوم به مصاف استوان وجکی کویچ رنک 74 جهان از کشور کانادا رفت و توانست وی را در سه گیم و با نتایج 21 بر 18، 21 بر 15 و 18 بر 11 شکست دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی اوگاندا با حضور بدمینتون‌بازانی از کشورهای اتریش، ایتالیا، استرالیا، ترکیه، کانادا، کنیا و چک با جایزه 5 هزار دلاری برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول