اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهرم صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بدمینتون شهرداری جهرم از برگزاری مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات از امروز پنج‌شنبه 13 بهمن با حضور پنج تیم در جهرم برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور
محمد فاخر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: مرحله رفت از هفدهمین دوره مسابقات دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور و در گروه نخست تیم‌های شهید رجایی قزوین، شهرداری جهرم، کیمیاکاران گرگان، نماینده اصفهان و نماینده تهران از امروز پنج‌شنبه 13 بهمن در سالن ورزشی شهید فرجام شهرستان جهرم به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی از آمادگی تیم شهرداری جهرم برای حضور مقتدرانه در این مسابقات خبر داد و افزود: با توجه به اینکه دو بازیکن تیم شهرداری جهرم در روزهای گذشته از اردوی تیم ملی بازگشته‌اند از لحاظ فنی از آمادگی مناسبی برخوردار بوده و بازیکنان این تیم آماده حضور مقتدرانه برای بازی فردا هستند.

سرمربی تیم بدمینتون شهرداری جهرم خاطرنشان کرد: علاوه بر گروه‌بندی مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور، فدراسیون بدمینتون قصد دارد رقابت‌های امسال را به صورت متمرکز و در هر گروه به میزبانی یک شهر برگزار کند که بدین ترتیب شهرستان‌های جهرم و مشهد میزبانان این مسابقات هستند.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام و برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه الف و ب برگزار می‌شود و در پایان از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله بعد رقابت‌ها را کسب می‌کنند.

این در حالی است که در گروه دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور، تیم‌های شرکت نفت سپاهان خراسان رضوی، نماینده زنجان، هما پلاست شیراز، لوله پاسارگاد اصفهان، نماینده البرز و نماینده یزد حضور دارند.

انتهای پیام/ح20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول