اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کوهبنان:

زنان نقش اساسی خود را در انقلاب ایفا کردند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کوهبنان گفت: زنان ایران اسلامی همواره نقش اساسی و ماندگاری در تمام‌ صحنه‌ها داشتند و همواره این نقش را به خوبی ایفا کرده‌اند.

زنان نقش اساسی خود را در انقلاب ایفا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رمضان ایزدی بعد از ظهر امروز در همایش ویژه بانوان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: زنان ایران اسلامی همواره نقش اساسی و ماندگاری در تمام‌ صحنه‌ها داشتند و همواره این نقش را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی بیان داشت: اگر حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی با توجه به اعتقادات دینی آنان نبود، شاید پیشرفت‌ها و موفقیت‌های فعلی حاصل نمی‌شد.

ایزدی تصریح کرد: زنان جامعه ایران اسلامی نقش مؤثری در تربیت و ترغیب نیروهای متعهد انقلابی در مبارزه علیه رژیم طاغوت داشتند و در این راستا زنان همگام و همراه با مردان در توزیع اعلامیه‌های حضرت امام (‌ره) و تظاهرات شرکت می‌کردند.

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز نقش این قشر عظیم از جامعه ایران اسلامی یک نقش فوق‌العاده و ستودنی است به گونه‌ای که مادران‌، همسران و خواهران شهیدان علاوه بر کارهای پشتیبانی با دست خود لباس رزم را بر تن بهترین عزیزان خود می‌پوشاندند و آنان را با عبور از زیر قرآن بدرقه می‌کردند تا از این طریق با لبیک به رهبر و مقتدای خویش پایداری خود را نسبت به ارزش‌های اسلام و انقلاب ثابت کنند.

حجت‌الاسلام علی درستکار امام جمعه طغرالجرد نیز در این همایش از نگاه شهید مطهری و از منظر کتاب زن در اسلام جایگاه واقعی و حقیقی زن را در جامعه بسیار والا و ارزشمند خواند و افزود: اسلام بر‌خلاف نظر جوامع غربی که نگاه محقرانه‌ای به زنان دارد، زنان را موهبت‌های الهی و مادران را نعمت‌های ملکوتی می‌داند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول