اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

تفکر امام راحل در تمام کشورهای جهان استقبال می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در حال حاضر تمام کشورهای جهان در موضوعات مختلف از تفکر امام راحل استقبال می‌کنند.

تفکر امام راحل در تمام کشورهای جهان استقبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام  موسی مستقیمان ظهر امروز در جشن بزرگ میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، امام صادق (ع) و دهه مبارک فجر در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و همه تلاش خود را برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به کار گیرند.

وی تصریح کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی امری ضروری است و باید نسل امروز بیش از پیش با اهداف و ارز‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

مستقیمان گفت: دشمنان از راه‌های گوناگون قصد ضربه‌زدن به ارزش‌های اسلامی این مرز و بوم را دارند که در این راستا باید هوشیار بود تا اسیر توطئه‌های دشمنان نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: جامعه ما نیازمند استادان متدین و صالح، شهید فهمیده‌ها، سردار زین الدین‌ها، سردار تهرانی مقدم‌ها و شهدای هسته‌ای است و در این راستا همه باید تلاش خود را برای فتح قله‌های بلند علم و دانش به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران، انقلاب ارزش‌های انسانی است که باید در حفظ ارتقای این ارزش‌ها تلاش کرد.

مستقیمان عنوان کرد: خصومت بی‌حد و اندازه دشمنان نظام، نشان‌دهنده تاثیرگذار بودن انقلاب اسلامی بر همه جوامع است که تاثیرات آن را در جنبش‌های اخیر مردمی می‌توان مشاهده کرد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم یادآور شد: جمهوری اسلامی، نمادی از حکومت اسلامی است و امروز با فرصتی که امام (ره) و شهدا برای ما فراهم کرده‌اند، باید انقلاب اسلامی و عزت آن را به گوش جهانیان رساند.

فرهنگ بابامحمودی با تاکید برلزوم بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحلیل درست و صحیح از عوامل پیروزی و استمرار آن، متذکر شد: ملت ایران اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی و مذهبی در مقابل تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان نظام ایستاده‌اند.

وی در پایان اذعان داشت: بعد از گذشت سی‌ و چند سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، جوان‌ها توانسته‌اند کارهای بزرگی در عرصه‌های مختلف انجام دهند و اعتماد امام خمینی را به حق، پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول