اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نهمین جشنواره فیلم فجر مشهد:

بوسیدن روی ماه در صدر نظرسنجی فیلم فجر مشهدی‌ها است

خبرگزاری فارس: دبیر نهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت:‌ تا پایان روز سوم از این جشنواره فیلم بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان در رتبه نخست‌نظر سنجی‌ها قرار دارد.

بوسیدن روی ماه در صدر نظرسنجی فیلم فجر مشهدی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین مسگرانی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی پیرامون نهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، با اشاره به استقبال گسترده مشهدی‌ها از این جشنواره اظهار داشت:‌ با وجود اینکه در روزهای ابتدایی این جشنواره در مشهد شاهد برودت هوا و حتی اکران فیلم‌های متوسط در جشنواره بودیم ولی در عین حال مردم از این جشنواره به خوبی استقبال کردند.

دبیر نهمین جشنواره فیلم فجر مشهد افزود:‌ این استقبال در روز دوم و سوم به جایی رسید که برای فیلم تلفن همراه رئیس‌جمهور و بوسیدن روی ماه مردم تقاضای اکران مجدد داشتند.

وی با اشاره به نظر سنجی‌ها تا پایان روز سوم از جشنواره خاطر نشان کرد: تاکنون از بین 11 هزار و 748 برگه نظر سنجی توزیع شده، تعداد 7 هزار و 856 برگه رای از سوی مردم اخذ شده است.

مسگرانی ادامه داد: تا پایان روز سوم به ترتیب فیلم‌های بوسیدن روی ماه، روزهای زندگی، تلفن همراه رئیس‌جمهور، راه بهشت، من و زیبا، ملکه، روییدن در باد و شیر تو شیر رتبه اول تا هشتم آرای مردم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در ادامه در ارتباط با راه‌اندازی باشگاه علاقه‌مندان فیلم فجر مشهد گفت: در راستای تعامل و هم‌اندیشی میان اهالی سینما و هنر، علاقه‌مندان تا چند روز آینده از طریق سایت جشنواره به آدرس www.mashhadfajrfilm.ir می‌توانند در این باشگاه ثبت‌نام کنند.

به گفته معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تا پایان روز سوم از جشنواره بیش از 10 هزار نفر به سایت جشنواره فیلم فجر مشهد مراجعه کردند.

مسگرانی با اشاره به مشکلات پخش فیلم در روزهای اول و دوم جشنواره در سالن سینمای شهید اصغرزاده اظهار داشت: مشکلات پخش فیلم در این سینما مربوط به آشنا نبودن آپاراتچی با سیستم دالبی دیجیتال این سینما است.

وی افزود: سیستم آپارات این سینما دالبی دیجیتال و مدرن است و با توجه به اینکه آپارات‌چی مسلط به این دستگاه را در مشهد نداریم بنابر این از یکی از آپارات‌چی‌های پیشکسوت مشهد استفاده کریم و در زمان پخش فیلم در روز اول هم که ایراد جزئی پیش آمد، آپارات‌چی مشکل را برطرف و کار ادامه یافت.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول