اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری

6 طرح کشاورزی در بازفت کوهرنگ بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر شش طرح کشاورزی با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ به بهره‌برداری رسید.

6 طرح کشاورزی در بازفت کوهرنگ بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: ایجاد دو سایت پرورش ماهی، راه‌اندازی طرح پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 20 هزار قطعه، احداث سه کانال آبرسانی در روستاهای غلام آباد، ملک آباد و سریک از جمله طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در این شهرستان است.

محمود عیدی از صرف 4 میلیارد و 744 میلیون ریال اعتبار به‌منظور بهره‌برداری از پروژه‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این شش طرح کشاورزی برای 14 نفر از افراد جویای کار در این شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، گفت: انجام کارها با نیت الهی سبب شد تا امام ‌راحل فراتر از زمانه خودش به عنوان فردی بزرگ موجبات پیروزی یک انقلاب را فراهم کند.

عیدی افزود: آنچه موجب شد تا امام خمینی(ره) فراتر از دوران زندگی خود باشد، حرکت تحت سیطره کامل ولایت الهی بود.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت‌های اقتصادی کشور در 33سال گذشته، گفت: پیش از انقلاب اسلامی، ایران نیازهای خود را از طریق واردات برطرف می‌کرد اما امروز نه تنها قدرت تولید خود را افزایش داده بلکه به یکی از کشورهای صادرکننده تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه کشور نباید در مسیر پیشرفت متوقف شود، گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که حرکت در مسیر چشم‌انداز بیست‌ساله ایران را به اهداف بلندش نزدیک خواهد کرد.

همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به منظور بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و کشاورزی شهرستان کوهرنگ به این شهرستان سفر کرده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول