اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مدیری که با سد هراز همراه نیست باید برود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل بر همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای ساخت هراز تاکید کرد و گفت: مدیری که اهدافش با سد هراز یکی نیست باید از این شهرستان برود.

مدیری که با سد هراز همراه نیست باید برود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان کارگاه سد هراز با اشاره به ساخت سد هراز در این شهرستان گفت: مدیری که با سد هراز همراه نیست باید از این شهرستان برود.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه از نگاه ما سد هراز نیاز به نگاه فرا استانی دارد، تصریح کرد: این طرح ملی است و دستاوردهای ویژه‌ای برای استان مازندران دارد.

به گفته وی توسعه صنعت، کشاورزی، توریسم و گردشگری از فواید ایجاد این سد در آمل است.

اکبرزاده با اشاره به اینکه 17 پیمانکار و 30 کارگاه در محور هراز مشغول هستند، از توجه ویژه به عملیات عمرانی جاده و سدسازی در این محور خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسیر از محورهای اصلی استان مازندران و زمینه حضور بسیاری از مسافران را در مازندران فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه این مسیر می‌تواند یک مکان ویژه برای ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری است، یادآور شد: این برنامه می‌تواند درآمدزایی مناسبی برای منطقه ایجاد کند.

این مسئول با اشاره به اینکه ایران 33 سال قبل ذلیل‌ترین کشور دنیا بود، ابراز داشت: آن روزها مستشاران نظامی آمریکایی بیشترین حقوق را در ایران داشتند.

اکبرزاده با بیان اینکه امروز هیچ قدرتی در دنیا نیست که بگوید در ایران تاثیرگذار است، یادآور شد: به برکت نظام اسلامی است که امروز خدمات‌رسانی به دوردست‌ترین بخش‌ها و روستاهای کشور صورت می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه با وجود همه خدمات عده‌ای با بداخلاقی در مسیر فتنه قرار گرفته‌اند، گفت: ما نیز ضعف‌ها را قبول داریم، اما همه باید در راستای آبادانی کشور تلاش کنیم.

به گفته وی امروز وفاق و همدلی شرط اساسی حضور در عرصه‌های بین‌المللی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه امروز ایران در دانش‌ هسته‌ای در جایگاهی قرار دارد که دشمنان را عصبانی کرده، عنوان کرد: همین امر نشان می‌دهد که پیشرفت‌های ایران تا چه جایگاهی پیش رفته است که دشمنان ناامید و عصبانی شده‌اند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه دشمن در انتخابات امسال نیز تلاش می‌کند که فتنه جدیدی را رقم بزند، متذکر شد: بصیرت مردم موجب می‌شود دیگر فتنه‌ها تکرار نشود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات موجب مصونیت نظام اسلامی است، اذعان داشت: ما مسیر انقلاب را به خوبی طی می‌کنیم و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای ‌پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول