اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

ضریب برخورداری شهرهای مازندران از گاز به 99 درصد می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: در حال حاضر پیمانکار در هفت شهر مشغول به فعالیت است که با گازدار شدن این شهرها، ضریب برخورداری خانوار شهری مازندران به 99 درصد افزایش خواهد یافت.

ضریب برخورداری شهرهای مازندران از گاز به 99 درصد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی بشل واقع در شهرستان سوادکوه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 556 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در مراسم افتتاحیه گازرسانی به شهرک صنعتی بشل با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌مندی 97 درصدی خانوار شهری مازندران از نعمت گاز اشاره و بیان داشت: در حال حاضر پیمانکار در هفت شهر مشغول به فعالیت است که با گازدار شدن این شهرها، ضریب برخورداری خانوار شهری مازندران به 99 درصد افزایش خواهد یافت.

محسن عرب‌مقصودی یک ‌هزار و 277 روستا از مجموع یک‌ هزار و 819 روستای قابل گازرسانی مازندران را بهره‌مند از گاز عنوان کرد و گفت: در حال حاضر استان مازندران با ضریب نفوذ 71 درصدی، رتبه اول کشور را از حیث تعداد روستاهای گازرسانی شده در اختیار دارد.

عرب‌مقصودی تاکید کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 406 روستا نیز با اعتباری بیش از 830 میلیارد ریال در حال اجراست که با بهره‌مندی این روستاها، ضریب برخورداری روستاهای استان مازندران از نعمت گاز به 90 درصد ارتقا می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: 86 جایگاه سی‌ان‌جی، 441 واحد صنعتی و 17 شهرک صنعتی نیز زیر پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی بشل نیز اذعان داشت: ایستگاهی با ظرفیت 20 هزار مترمکعب برای این شهرک نصب شده که تامین‌کننده گاز کارخانه‌های این شهرک صنعتی خواهد بود.

عرب‌مقصودی در پایان متذکر شد: برای گازرسانی به شهرک صنعتی بشل، 12 هزار و 924 متر لوله‌گذاری انجام شده است.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول