اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان:

آبگیری سد وشمگیر به توسعه منطقه کمک شایانی می‎کند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان گفت: با آبگیری مخازن سد وشمگیر و خط انتقال آب و حل مشکل آب کشاورزان از مهاجرت بی‎رویه آنها جلوگیری و به امر توسعه و پیشرفت منطقه کمک شایانی خواهد شد.

آبگیری سد وشمگیر به توسعه منطقه کمک شایانی می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان، ایرج حیدریان در نشست بررسی مشکلات آب کشاورزی مردم روستای امین‎آباد از توابع شهرستان آق‎قلا که در مسجد امام رضا (ع) این روستا برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در ‌ارتباط‌ با تامین اعتبارات و تلاش برای دریافت ردیف بودجه برای اجرای طرح‎های آبی استان از جمله علاج‌بخشی سد وشمگیر پیگیری‎های خوبی از وزارت نیرو داشتند.

وی در ادامه با اشاره به طرح علاج‌بخشی سد وشمگیر عنوان کرد: در حال حاضر اراضی تحت پوشش این سد 12 هزار هکتار است که با افتتاح مخازن جدید، این رقم به 18 هزار هکتار افزایش پیدا می‎کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان همچنین در ارتباط با ظرفیت حجم سد وشمگیر افزود: با اتمام اقدامات در دست اجرا حجم این سد از 45 میلیون مترمکعب به 82 میلیون مترمکعب افزایش می‎یابد.

حیدریان با اشاره به مسئله کم آبی کشورمان و کمبود ذخایر آبی استان عنوان کرد: تامین آب کشاورزی و صنعت نیازمند مدیریتی صحیح است که این امر تنها با همکاری و همدلی مردم شریف منطقه امکان‎پذیر می‎باشد.

وی در پایان ضمن توضیحات بیشتر در مورد کارهای انجام شده گفت: ثمره تلاش‎ها در سال‎های آتی با افتتاح اقدامات در دست اجرا مشخص خواهد شد.

این دیدار با هدف بررسی مشکلات آب کشاورزی این روستا با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا، مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان،فرماندار آق‎قلا و جمعی از مدیران برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول