اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن:

بهترین فرصت برای تیم ذوب‌آهن فراهم است

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در بازی روز جمعه تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن بهترین فرصت برای تیم ذوب‌آهن فراهم است تا بتواند با یک برد خوب از بحران خارج شود.

بهترین فرصت برای تیم ذوب‌آهن فراهم است

جمشید رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به اعتقاد من تیم فوتبال استقلال با توجه به اینکه در خانه خود بازی می‌کند و از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد از انگیزه‌های لازم برای برنده شدن در برابر تیم ذوب‌آهن برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به بازی‌هایی که من از تیم استقلال دیده‌ام این تیم از درون دچار مسائل و مشکلاتی است که در روند نتیجه‌گیری این تیم تأثیر نامطلوبی گذاشته است و هم‌چنین با توجه به اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن هم در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران نتایج خوبی کسب نکرده است تمام تلاش خود را در این بازی برای کسب نتیجه انجام می‌دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت: مسائل مالی همیشه در روند نتیجه‌گیری تیم‌های فوتبال تأثیر بسزایی داشته است و بازیکن هم نباید برای تمرین کردن دغدغه خاطر داشته باشد تا مربیان هم بتوانند دستورات لازم را به بازیکنان بدهند و بازیکن به عنوان بیگاری سر تمرین حاضر نشود.

وی تصریح کرد: در بازی روز جمعه دو تیم استقلال و ذوب‌آهن هر دو تیم با انگیزه‌های بسیار بالا به مصاف هم می‌روند و هر بازیکن قصد دارد بهترین بازی خود را در این دیدار به نمایش بگذارد، هم‌چنین این بازی در قراردادهای آینده بازیکنان این بازی بسیار مهم است.

رشیدی افزود: آغاز این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و هر تیمی بتواند شروع خوبی داشته باشد در ادامه می‌تواند بازی را تحت کنترل خود در بیاورد.

وی در ادامه به بازیکنان خط حمله تیم ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: مدتی است که بازیکنانی مانند ایگور و کاسترو و اسماعیل فرهادی شرایط خوب گذشته خود را ندارند و محمد قاضی هم تکنیک لازم برای عبور مستقیم از دفع حریف را ندارد و باید روی ضربات سر کار کند و توپ‌های خوبی برای این بازیکن باید ارسال شود تا بتواند از قدرت سرزنی خود استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: نتیجه این بازی قابل پیش‌بینی نیست اما برای تیم ذوب‌‌آهن بهترین شرایط حاکم است تا بتواند با انجام یک بازی خوب و نتیجه مطلوب از بحران خارج شده و در ادامه فصل با روحیه‌ای مضاعف به مصاف حریفان خود برود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول