اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

آبرسانی به روستاهای بهار انجام شد

خبرگزاری فارس: سرپرست آبفار شهرستان بهار گفت: آب شرب روستای رایکان علیا و سفلی در شهرستان بهار همزمان با دهه مبارک فجر تأمین شد.

آبرسانی به روستاهای بهار انجام شد

مسعود کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: پروژه تأمین آب شرب روستای رایکان علیا و سفلی از توابع شهرستان بهار در این ایام مبارک به بهره‌برداری رسید.

وی به تشریح عملیات صورت گرفته این پروژه پرداخت و افزود: اجرای 4.7 کیلومتر شبکه توزیع، اجرای پنج کیلومتر خط انتقال، احداث مخزن هوایی 100 مترمکعبی، فنس‌کشی و محوطه‌سازی اطراف مخزن به طول 280 متر از اهم اقدامات انجام گرفته برای این پروژه است.

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بهار در ادامه عنوان کرد: این پروژه از سال 89  آغاز و با اعتباری بالغ بر 2.881 میلیون ریال به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات آبرسانی به این روستاها 123 خانوار با جمعیتی بالغ بر 656 نفر در روستای رایکان علیا و سفلی در شهرستان بهار از آب سالم بهره‌مند شدند.

کرمی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه آبرسانی به روستاها و تأمین آب شرب سالم و بهداشتی جزو برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی است، عنوان کرد: در همین راستا تعداد 88 خانوار با جمعیتی بالغ بر 387 نفر نیز در روستای رایکان علیا از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول