اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز رامیان خبر داد

کلنگ‎زنی گازرسانی به 11 روستا در رامیان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان رامیان از کلنگ‎زنی گازرسانی به 11 روستای شهرستان و آغاز عملیات اجرایی در روزهای آتی خبر داد.

کلنگ‎زنی گازرسانی به 11 روستا در رامیان

ایوب نریمانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به برکت ایام‎الله دهه مبارک فجر و هفته وحدت با 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار عملیات گازرسانی به روستاهای توحیدآباد، سازمان دریا، حسین‎آباد قربانی، سیداحمد خمینی، سازمان حاجی سید، اسلام‎آباد علیا، اسلام‎آباد سفلی، سلمان فارسی، شیخ‎آباد، نورآباد و روستای شهید چمران آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: با انجام عملیات گازرسانی این روستاها 2 هزار و 551 نفر از اهالی این روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

رئیس اداره گاز شهرستان رامیان تصریح کرد: عملیات گازرسانی به روستای سرتپه در محدوده بخش مرکزی شهرستان رامیان با اعتباری معادل 950 میلیون ریال به پایان رسیده است و در حال حاضر 275 نفر از روستائیان مستقر در این روستا از گاز شهری استفاده می‎کنند.

نریمانی اضافه کرد: در جریان پروژه‎های سال 1390 عملیات گازرسانی به دو واحد صنعتی با اعتبار 852 میلیون ریالی نیز به پایان رسید و جایگاه گاز سی‎ان‎جی شماره دو دلند نیز با هزینه‎ای 804 میلیون ریالی به خطوط انتقال گاز متصل شد تا در روزهای آینده به بهره‎برداری برسد و باعث رفاه حال بیشتر شهروندان و هموطنان مسافر شود.

وی مجموع اعتبارات طرح‎های قابل افتتاح و کلنگ‎زنی شهرستان را 12 میلیارد و 106 میلیون ریال اعلام کرد و اذعان داشت: فعالیت‎های انجام شده در بخش‎های مختلف در مقایسه با سال‎های قبل رشد چشمگیری داشته و اداره گاز هم از این بابت شرایط مطلوبی داشته و رضایت‎مندی مشترکان را به همراه داشته و انتظار است روند ساخت و سازها به گونه‎ای باشد که در آینده‎ای نزدیک همه ایرانیان از نعمت گاز بهره‎مند شوند.

رئیس اداره گاز شهرستان رامیان با اشاره به بارش شدید برف و سردی هوا از مردم خواست در مصرف گاز صرفه‎جویی مسائل ایمنی را کاملا رعایت کنند و کشاورزان به هیچ‎وجه برای گرم نگاه داشتن گلخانه‎ها که در ماه پایانی سال به منظور کاشت صیفی‌جات مانند خیار و گوجه مورد استفاده قرار می‎گیرد از گاز طبیعی و شهری استفاده نکنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول