اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

توزیع هدایای مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان محروم تنگستان

خبرگزاری فارس: طی مراسمی نمادین با حضور فرماندار تنگستان و مسئول پروژه بنیاد علوی در استان و جمعی از مسئولان شهرستانی هدایای مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان محروم شهرستان تنگستان توزیع شد.

توزیع هدایای مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان محروم تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم مسئول بنیاد علوی پروژه توزیع هدایای مقام معظم رهبری اظهار داشت: در شهرستان تنگستان 8 هزار و 90 کفش و البسه هدایای مقام معظم رهبری طی چهار روز بین دانش‌آموزان محروم این شهرستان در دو بخش مرکزی و دلوار توزیع می‌شود.

مجتبی چالوک افزود: در بخش مرکزی 4 هزار و 450 هدیه شامل 2 هزار و 160 کفش و البسه دخترانه و 2 هزار و 290 کفش و البسه پسرانه و در بخش دلوار نیز 3 هزار و 640 هدیه شامل یک‌هزار و 827 کفش و البسه دخترانه و یک‌هزار و 813 کفش و البسه پسرانه توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: 543 سبد کالای غذایی ویژه مادران باردار با همکاری شبکه بهداشت توزیع می‌شود که 120 سبد آن سهمیه توزیعی شهرستان تنگستان است.

فرماندار تنگستان نیز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی چنانکه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) نیز بر آن تاکید داشتند حمایت از مستضعفین و محرومین بوده است.

عبدالرسول زراع افزود: توزیع هدایای رهبری توسط بنیاد علوی بین دانش‌آموزان محروم کشور گامی در راستای تحقق همین آرمان انقلابی است.

وی ادامه داد: تأمین نیازهای ضروری دانش‌آموزان محروم سبب می‌شود تا این دانش‌آموزان با آرامش بیشتری برای یادگیری و کسب علم تلاش کنند تا در آینده کشور نقش خود را ایفا کنند.

زارع خاطر نشان کرد: تلاش‌های خوبی به منظور رفع محرومیت به ویژه در سال‌های اخیر در کشور صورت گرفته، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید با جهاد اقتصادی و تلاش مضاعف به این مهم دست یابیم.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان نیز گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، آغازی برای توسعه و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها بوده است.

غلامشا زیارتی یادآور شد: دانش‌آموزان ایران اسلامی باید با تلاش و پشتکار به کسب علم و دانش بپردازند تا در فردای کشور موثر باشند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول