اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدایای رهبری در خرانق اردکان توزیع شد

خبرگزاری فارس: نماینده بنیاد علوی از توزیع هدایای مقام معظم رهبری در بخش خرانق شهرستان اردکان خبر داد.

هدایای رهبری در خرانق اردکان توزیع شد
حسن ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان با اشاره به جزئیات این طرح ملی اظهار داشت: در سال جاری بین 431 هزار دانش‌آموز در 20 نقطه از کشور هدایای مقام معظم رهبری شامل پیراهن، شلوار، کفش مرغوب و باضمانت برای پسران و چادر، مانتو، شلوار و کفش برای دختران توزیع شده یا به زودی خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به تعداد کم دانش‌آموزان در بخش خرانق و عقدا مقرر شد؛ استثنائا طرح در این دو بخش شامل خانوارها نیز بشود.
نماینده بنیاد علوی تعداد افراد دریافت‌کننده هدیه مقام معظم رهبری در بخش خرانق را 3هزار و 300 نفر عنوان کرد و افزود: فرم‌های اطلاعات جسمی و سایز اعضا خانوارها توسط بخشداری بین اهالی توزیع و در مرحله بعد پس از تکمیل به بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان ارسال شد.
ابراهیمی اضافه کرد: بعد از بررسی فرم‌های تکمیل شده، اطلاعات 3هزار و 300 نفر در بخش خرانق و 8هزار و 800 نفر در بخش عقدا تایید شد و امروز این طرح در این منطقه و هفته آینده در بخش عقدا اجرا می‌شود.
نماینده بنیاد علوی همچنین تاکید کرد: محرومیت ساکنان دو بخش خرانق و عقدا به تایید مسئولان استان و کشور رسیده است و تمرکز این طرح بر روی روستاییان و محرومان این دو منطقه است.
بخشدار خرانق نیز با اشاره به مکاتبات صورت گرفته از طرف بخشداری با دفتر مقام معظم رهبری گفت: پس از قطعی شدن اجرای طرح توزیع هدایای مقام معظم رهبری دراین بخش، پیرو هماهنگی‌هایی که با شوراهای روستایی و دهیاری‌ها انجام شد، این افراد در چند مرحله شناسایی شدند.
خواجه سروی افزود: اطلاعات و سایز دقیق اعضای خانوارها از طرف بخشداری به بنیاد علوی ارسال شد و امروز تمام دریافت کنندگان هدایا نسبت به نوع جنس و اندازه آن رضایت کامل خود را اعلام کرده‌اند.
وی مردم این بخش محروم را علاقمند و دوستدار رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و اضافه کرد: هیچ کدام از اهالی از اجرای قطعی این طرح اطمینان نداشتند اما امروز اعتمادشان تمام و کمال به نظام و مسئولان خدوم جمهوری اسلامی جلب شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول