اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان:

سالانه 30 هزار بیمار در بیمارستان‌های لرستان بستری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: سالانه 30 هزار بیمار در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی لرستان بستری می‌شوند.

سالانه 30 هزار بیمار در بیمارستان‌های لرستان بستری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید صادقی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: در این خصوص 40 درصد مراجعات ما غیر بیمه شده تأمین اجتماعی و بیشتر آنها روستاییان هستند.

وی افزود: در مراکز سرپایی ما در استان 40 تا 50 درصد از مراجعات غیر ضروری است، که نباید انجام شود و اگر از این مراجعات کمتر شود بهتر می‌توان به بیماران ضروری رسیدگی کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: برای مراجعات کاذب برنامه‌هایی در نظر گرفته شده و تعهداتی از بیماران در این زمینه گرفته می‌شود.

صادقی در ادامه با اشاره به اینکه لرستان یکی از پر مراجعه‌ترین استان‌های کشور از نظر بیماری به بیمارستان‌ها است، تصریح کرد: در سال گذشته یک میلیون و 700 هزار مراجعه به بیمارستان‌ها داشته‌ایم، که در سال 90 نیز همین تعداد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: بودجه امسال لرستان در حوزه‌ درمان 60 میلیارد تومان بوده که از این رقم پنج میلیارد تومان آن صرف هزینه‌های دارویی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌ پزشکان متخصص سه چشم‌پزشک وارد استان شده و در زمینه‌ قلب تمام تجهیزات به روز شده و سه متخصص قلب به صورت همکار دائم وجود دارد.

صادقی در ادامه با اشاره به بخش نورولوژی افزود: تا به حال تخت بستری در این زمینه نداشته‌ایم، اما در حال حاضر متخصص ساکن خود بیمارستان آمادگی کار در این زمینه را دارد.

وی در خصوص کم‌کاری و زیرمیزی گرفتن بعضی از پزشکان گفت: مردم باید با این‌گونه افراد برخورد و مقامات بالاتر را مطلع کنند، تا با این‌گونه افراد به شدت برخورد شود و ما در این زمینه آمادگی هرگونه برخورد با پزشکان متخلف را داریم.

صادقی در ادامه اظهار داشت: در بخش زنان پنج متخصص زنان و زایمان وجود دارد، که در این زمینه آمادگی جذب و استقبال از هر متخصصی را داریم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: امسال در تمام حوزه‌های غیر مصرفی یک میلیارد تومان تجهیزات خریداری می‌شود.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول