اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ماهان:

دبیرستان مطهری با 6 میلیارد ریال بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهان گفت: کلنگ‌زنی دبیرستان مطهری ماهان 600 میلیون تومان هزینه دارد و از اعتبارات استانی و تخریب و بازسازی آن تأمین می‌شود و دارای 17 اتاق شامل 9 کلاس و مابقی آزمایشگاه و سالن امتحانات و ... است.

دبیرستان مطهری با 6 میلیارد ریال بازسازی می‌شود

احمد پور‌محی‌آبادی امروز در حاشیه مراسم افتتاح سالن 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ماهان اظهار داشت: این سالن به دلیل حماسه 9 دی که مردم پور‌شور، انقلابی و‌ ولایی ایران خلق کردند با این عنوان نامگذاری شده است.

وی افزود: این پروژه با هزینه‌ 350 میلیون تومان از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمان با 900 متر مربع زیربنا و در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 متر‌ مربع اجرا می‌شود که کلنگ‌زنی آن در سال 86 صورت گرفت.

پور‌محی‌آبادی ابراز داشت: این سالن ورزشی برای دانش‌آموزان و عموم مردم که قصد دارند از امکانات ورزشی استفاده کنند، ساخته شده است.

وی با اشاره به افتتاح سالن شهید برزگر گفت: برای این پروژه 230 تومان از اعتبارات استانی هزینه شده و زیر‌بنای آن 720 متر‌ مربع و 100 میلیون تومان هزینه حصار‌کشی آن بوده است.

رئیس آموزش و پرورش ماهان در مورد کلنگ‌زنی دبیرستان مطهری تصریح کرد: این پروژه 600 میلیون تومان هزینه دارد که از اعتبارات استانی و تخریب و بازسازی تأمین می‌شود و 17 اتاق که شامل 9 کلاس و مابقی آزمایشگاه و سالن امتحانات و ... است.

پورمحی‌آبادی خاطرنشان کرد: زیر‌بنای آن ‌یک هزار و 325 متر‌ مربع و 6 هزار و 300 متر مربع زمین است و در پایان شهریور ماه افتتاح می‌شود و هیچ مشکل تأمین مالی ندارد.   

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول