اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد

برگزاری مسابقه عکس از راهپیمایی 22 بهمن در کرج

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقه برترین عکس از راهپیمایی 22 بهمن 90 در فردیس کرج برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه عکس از راهپیمایی 22 بهمن در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری این کلانشهر، سید علی آقازاده افزود: شرکت در این مسابقه برای عموم  آزاد است و شرکت‌کنندگان باید از بهترین و جذاب‌ترین صحنه‌های راهپیمایی عکس گرفته و در فرمت دیجیتال بر روی CD و یا به صورت 13*18 چاپ و تا سی‌ام بهمن ماه جاری به روابط عمومی منطقه 3 تحویل دهند.

این مسئول اضافه کرد: تمام گروه‌های سنی می‌توانند در این مسابقه حضور داشته و به بهترین عکس‌های ارسالی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: مسیر راهپیمایی منطقه فردیس از فلکه چهارم به طرف فلکه اول است.

این مسئول در ادامه با اشاره به لزوم پاسداشت ارزش‌های انقلاب گفت: این دهه، یادآور روزهایی است که ملت ایران علیه حکومت طاغوتی بپا خاسته و با پیروزی حق بر باطل، ارزش‌های فراموش شده انقلاب اسلامی به جهانیان معرفی شد.

آقازاده عنوان کرد: باید در تمام زمینه‌ها، با آگاهی از اهداف شوم دشمن در ایجاد اختلاف و فتنه، اجازه هیچگونه طمع‌ورزی را به بیگانگان ندهیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با شعار وحدت و عدالت در زمان حاکمان جور با دینداری و معنویت مردم به پیروزی رسید و این آرمان ایران اسلامی است.

آقازاده در پایان ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت گفت: پیامبر اکرم (ص) بزرگ‌ترین مصلح جهان بود و با اخلاق خود جهانیان را از ورطه نابودی، فساد و ظلم نجات داد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول