اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همه راه‌های محورهای ارتباطی روستایی استان زنجان باز است

خبرگزاری فارس: همه محورهای ارتباطی و راه‌های روستایی در استان زنجان بازگشایی شده است و هیچ راه مسدودی در استان وجود ندارد.

همه راه‌های محورهای ارتباطی روستایی استان زنجان باز است

احمد خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی در استان باز است.

وی با اشاره به بارش برف در برخی از مناطق استان زنجان یادآور شد: در محور قلی‌کندی زنجان تردد با زنجیر چرخ و وسایل ایمنی ممکن است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان همچنین از مشکل بودن تردد در محور زنجان ـ دندی خبر داد و گفت: رانندگان برای تامین ایمنی جان خود و سرنشینان خودرو از زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی استفاده کنند.

وی با اشاره به بسته بودن تعدادی از راه‌های روستایی در چند روز گذشته یادآور شد: در حال حاضر مشکل تردد در محورهای روستایی برطرف شده است.

خلیل با اشاره به بارش برف و باران در برخی از مناطق استان از رانندگان خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم وسایل ایمنی را با خود به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 365 راهدار از پرسنل اداره کل راه و ترابری در راه‌های استان فعالیت دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان با اشاره به اینکه راهداران زنجانی در 28 راهدارخانه استان مستقر شده‌اند، اضافه کرد: این افراد با 225 خودروی اداره کل راه و ترابری به بازگشایی در راه‌های استان می‌پردازند.

شماره تلفن‌های 7272027 و 7272017 راه و ترابری به طور 24 ساعته آماده پاسخگویی به رانندگان و مسافران در زمینه وضعیت راه‌های ارتباطی استان هستند.

هموطنان همچنین می‌توانند به منظور با خبر شدن از محورهای مسدود شده با تلفن گویای 141 تماس گرفته و از وضعیت راه‌های استان با خبر شوند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول