اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پختن کیک 50 کیلویی

جشن تولد 33 سالگی انقلاب در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: با پختن کیک 50 کیلویی توسط فنی و حرفه‌ای اصفهان جشن تولد 33 سالگی انقلاب برگزار می‌شود.

جشن تولد 33 سالگی انقلاب در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، 19 تا 21 بهمن ماه جاری نمایشگاه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان به مدت سه روز برگزار می‌شود.

فنی و حرفه‌ای اصفهان هر ساله با پختن کیک در دهه فجر جشن تولد انقلاب را جشن می‌گیرد و آشنایی مردم و مسئولان با رشته شیرینی‌پزی به عنوان یکی از رشته‌های مهارتی موجود در مراکز فنی و حرفه‌ای استان از مهم‌ترین اهداف پختن کیک در جشن تولد انقلاب است.

نمایشگاه عملکرد دستگاه‌های اجرایی 19 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آغاز می‌شود و فنی و حرفه‌ای اصفهان نیز در سالن نقش جهان این نمایشگاه دارای غرفه است.

با پختن کیک 50 کیلویی توسط فنی و حرفه‌ای اصفهان جشن تولد 33 سالگی انقلاب برگزار می‌شود و فنی و حرفه‌ای اصفهان با حضور پر‌رنگ خود در این نمایشگاه ترویج رشته‌های مهارتی را در بین مردم دنبال می‌کند.

در این نمایشگاه رشته‌های مهارتی به صورت نمادین به مردم آموزش داده می‌شود و این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 21 شب به مدت سه روز در اصفهان ادامه دارد.

رشته‌های مهارتی سیستم‌های پکیج، برق صنعتی، کارگاه FLASH MX، کارگاه(C#win)، کارگاه آموزش عکاسی، آبکاری فلزات قیمتی، طلا و جواهر‌سازی و سایر رشته‌های مهارتی به مردم علاقه‌مند به این رشته‌ها آموزش داده می‌شود.

فرهنگ‌سازی رشته‌های مهارتی در میان مردم از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه امروز به شمار می‌رود و تمامی افراد موجود در سطح جامعه باید همگام با این رشته‌ها گام بردارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول