اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور جوانان مازندران:

هیچ وقت پرچم شهدای عرصه علم بر زمین نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه جوانان به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی کشور محسوب می‌شوند، گفت: هیچ‌وقت پرچم شهدای عرصه علم و فناوری بر زمین نمی‌ماند.

هیچ وقت پرچم شهدای عرصه علم بر زمین نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله معافی ظهر امروز در همایش «ما می‌توانیم» که در مجتمع فرهنگی اهل بیت شهرستان ساری برگزار شد با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بازنگری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش ما می‌توانیم پیوند اندیشه‌های نسل اول و سوم انقلاب اسلامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه امام راحل به قدرت و اندیشه جوانان اعتماد و اعتقاد راسخ داشته، تصریح کرد: امام راحل به پشتوانه جوانان انقلاب اسلامی را پایه‌ریزی کرد.

معافی جوانان را به عنوان موتور محرک و پیش‌برنده جامعه دانست و گفت: با نگرشی در تاریخ رژیم ستمشاهی می‌بینید که سیاستمداران کشور با اعتقادی واهی شعار ایران باید انگلیسی باشد را سر می‌دادند.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا و هدایت عالمانه امام راحل و رهبر انقلاب موجب شد تا جوانان کشور در عرصه‌های علمی به بالندگی برسد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شد که کشور در سال 1404 در پیشرفت‌های علمی و صنعتی سرآمد منطقه باشد و هم‌اکنون 14 سال مانده به زمان مقرر، قدرت علمی کشور گوی سبقت را ربود.

این مسئول نقش انقلاب اسلامی را در بالندگی کشور موثر دانست و گفت: برنامه‌ریزی‌های انقلاب اسلامی متوجه جوانانی شد که در این بخش از ظرفیت‌های علمی و انرژی‌های جوانان کشور به درستی بهره‌برداری شد.

وی منشا پیدایش انقلاب اسلامی را الهی دانست و یادآور شد: جوانان حامیان انقلاب اسلامی هستند و ضرورت دارد بیش از پیش از دستاورهای انقلاب صیانت شود.

مشاور امور جوانان استاندار مازندران، انقلاب اسلامی را الگویی برای کشورهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: باید ارزش و جایگاه ولایت مطلقه فقیه را در جامعه اسلامی بدانیم که این همان ولایت رسول خدا محسوب می‌شود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید بر اینکه نظام آموزشی کشور باید جایگاه ولایت را برای نسل جوان جامعه به درستی تبیین کند، یادآور شد: ولایت فقیه مانند نوری است که تاریک‌صفتان چشم دیدنش را ندارند.

وی جوانان را مظهر ابتکار و خلاقیت دانست و گفت: تمام توان دشمن صرف ترویج بحران هویت در بین جوانان است که با این ابزار جنگی دشمن باید سلاح فرهنگی کشور کاربردی باشد.

معافی در پایان سخنانش اذعان داشت: هیچ‌وقت پرچم شهدای عرصه علم و فناوری بر زمین نمی‌ماند و جوانان به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی کشور محسوب می‌شوند.

در این همایش از بسته فرهنگی رویش رونمایی و از 40 جوان بر تر استان مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول