اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

هیچ توطئه‌ای مردم را از انقلاب دلسرد نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: هیچ توطئه نظامی، اقتصادی و فرهنگی مردم را از صحنه‌ها خارج، و نسبت به اسلام و انقلاب دلسرد نخواهد کرد.

هیچ توطئه‌ای مردم را از انقلاب دلسرد نخواهد کرد

عبدالله کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و 22 بهمن اظهار کرد: فرارسیدن ایام غرورآفرین و شکوهمند سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یادآور حماسه آزادگی و عزم و اراده پولادین ملت در مبارزه با طاغوت و استکبار است.

وی افزود: بزرگداشت پیروزی انقلاب و یوم‌اللّه 22 بهمن به‌ معنای بزرگداشت آرمان‌های اسلامی و اعتقادات دینی است، که جوهره انقلاب را تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به عبادت دیگر حضور آگاهانه در صحنه‌هایی این چنین، از مصادیق پاسداری از ریشه‌های انقلاب است.

وی گفت: از این‌رو، امید می‌رود مردم آگاه و بیدار ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر به دشمنان خارجی و داخلی بفهمانند که بر پیمانی که با امام بزرگ خویش در جهت تحقق بخشیدن به احکام اسلام و بنای جامعه دینی بسته‌اند، استوار بوده‌ و خواهند بود.

کعبی تصریح کرد: هیچ توطئه نظامی، اقتصادی و فرهنگی مردم را از صحنه‌ها خارج، و نسبت به اسلام و انقلاب دلسرد نخواهد کرد.

وی بیان کرد: بدون شک، انقلاب اسلامی، برخی از ملت‌های دنیا را به سوی خود جذب و برخی را دفع کرده و به رویارویی با خود برانگیخته و این دفع و جذب، همانا به سبب ماهیت فوق مادی و اهداف بلند الهی و انسانی آن است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهایی که دچار بحران‌های غیرانسانی و الهی شده‌اند، به سوی انقلاب اسلامی گرایش پیدا کرده و کشورهایی که منافعشان به خطر افتاده است، از انقلاب اسلامی رو برتافته و اقدام به توطئه‌های متعدد و گسترده کرده‌اند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی از دیدگاه صاحب‌نظران زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب عنوان کرد و افزود: با به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی ایران، موجی از خیزش‌های رهایی‌بخش در کشورهای اسلامی و جهان سوم به حرکت درآمد.

کعبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در زمانی که مناطق مختلف جهان بین دو قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود با شعار «نه شرقی، نه غربی » به پیروزی رسید و برای نخستین ‌بار در عصر حاضر دین را به عنوان عاملی حرکت‌زا در پهنه مبارزات ملت‌ها مطرح ساخت.

وی در پایان گفت: امروز ملت بزرگ و ولایت‌مدار ایران اسلامی و هم‌چنین مردم شهیدپرور این منطقه با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال‌جاری بار دیگر حقانیت خود را به اثبات رسانیده و مهر تأییدی بر پیروی از فرامین مقام معظم رهبری خواهند زد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول