اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 3 روز در کرمان

همایش سراسری آبیاری و کاهش تبخیر آغاز شد

خبرگزاری فارس: به مدت 3 روز در کرمان همایش سراسری آبیاری و کاهش تبخیر در دانشگاه شهید باهنر آغاز شد.

همایش سراسری آبیاری و کاهش تبخیر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان از صبح امروز به مدت سه روز در کرمان همایش سراسری آبیاری و کاهش تبخیر در دانشگاه شهید باهنر آغاز شد.

محمدباقر رهنما در مراسم افتتاحیه یازدهمین همایش سراسری آبیاری و کاهش تبخیر اظهار داشت: این همایش هر دو سال یک‌بار در کرمان برگزار می‌شود و نخستین دوره آن در سال 68 با ارائه 18 مقاله آعاز به کار کرد.

رهنما افزود: پس از اعلام فراخوان برای این همایش تعداد 570 چکیده مقاله به دبیرخانه ارسال شد و یازدهمین دوره این همایش با ارائه 287 مقاله برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در بحث داوری تلاش شد تا از اعضا هیئت‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور استفاده شود و 60 نفر داور در این بخش حضور داشتند.

رهنما گفت: تعداد 425 مقاله کامل به دبیرخانه واصل شد و از این تعداد 154 اثر به صورت پوستر و 132 مقاله به صورت شفاهی مطرح شدند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان ابراز داشت: هر مقاله را به سه نفر داور اختصاص دادیم و نتیجه این همکاری گسترده و قابل تقدیر برگزاری همین همایش سه روزه است.

وی ابراز داشت: از مسئولان استانداری کرمان که از نظر علمی، مالی و معنوی مانند دوره‌های قبل از این همایش حمایت کردند، سپاسگزار هستیم.

رهنما افزود: امید است تلاش و همت همه عزیزان در راستای آسایش و رفاه مردم کشور کارساز و مفید باشد.

وی خاطرنشان کرد: آب یعنی آبادانی و هر جا آب وجود داشته باشد، زندگی و روشنایی هم وجود دارد، اما آب دشمن اصلی مهندسان است، زیرا آن‌ها باید به دنبال پیدا کردن راه‌کارهایی برای جلوگیری از ضررهای سیلاب‌ها و فرسایش خاک باشند و بتوانند این نکات را در طراحی‌های تاسیساتی بکار گیرند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول