اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

عملیات اجرایی شماره 2 شبکه آبیاری و زهکشی سد سهند آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی واحد عمرانی شماره دو شبکه آبیاری و زهکشی سد سهند در شهرستان هشترود آغاز شد.

عملیات اجرایی شماره 2 شبکه آبیاری و زهکشی سد سهند آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، طی مراسمی که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و محلی برگزار شد، این پروژه آغاز به کار کرد.

احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از مصداق‌های بارز اقدامات برجسته دولت نهم و دهم را اعتماد مردم به گفتمان عدالت و انقلاب اسلامی همچنین هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد که به‌عنوان الگویی موفق در سایر کشورها مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مناطق محروم در دایره توجه دولت قرار دارد، اقدامات اخیر در شهرستان هشترود از قبیل مدرسه‌سازی و انتقال آب را موجب رونق و شکوفایی اقتصادی و حکایت از توجه دولت به رفاه قاطبه مردم و سعادت مادی و معنوی آنان ارزیابی کرد. 

بیگی با اشاره به اجرای نواحی پنجگانه طرح سد و شبکه پایاب سد سهند، تجمیع اراضی، مشارکت مردم و تشکیل تعاونی‌های آببران را موجب رونق و استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه دانست و بر مدیریت منابع موجود برای شکوفایی اقتصادی تأکید کرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول