اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد

60 هزار دانشجو و دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در راستای ارائه خدمات تحصیلی، 12هزار دانشجو و 48 هزار دانش‌آموز زیر پوشش این کمیته هستند.

60 هزار دانشجو و دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد فارس

علی الهیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: به تمام دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، 10 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با بازپرداخت سه ساله اهدا می‌شود.

الهیاری خاطرنشان کرد: برای مشارکت دانشجویان در مسیر توسعه علمی و فرهنگی و همچنین هدفمند کردن حمایت‌های مادی و فرهنگی همایش علمی و فرهنگی به منظور تجلیل از 10 دانشجوی نخبه و برتر برگزار شد.

وی تصریح کرد: تعداد بسیاری از دانشجویان از خدمات کمیته امداد فارس در زمینه‌های تحصیلی، وام خوداشتغالی و ازدواج بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اضافه کرد: وضعیت برابری برای استفاده از فرزندان خانواده‌های نیازمند از فرصت‌ها و امکانات نظام جمهوری ایران فراهم شده است.

الهیاری با اشاره به اینکه هیچ‌کس نباید به دلیل فقر مادی از تمام مزیت‌ها و فرصت‌های تحصیلی و علم‌اندوزی بی‌بهره شود، افزود: باید فضایی را ایجاد کرد تا دانش‌آموزان و دانشجویان بدون دغدغه و مشکل مالی بتوانند مدارج عالیه علمی را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی طی کنند.

وی بیان داشت: به منظور کاهش هزینه‌های ادامه تحصیل فرزندان خانواده‌های زیر پوشش و نیازمند کمیته امداد سعی شده است که این افراد با کاهش هزینه‌های تحصیلی از امکانات دانشگاهی، کلاس‌های کنکور آزمایشی و تقویتی استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان زیر پوشش کمیته امداد می‌توانند با شرکت در طرح خوداشتغالی، تا 100 میلیون ریال وام، با معرفی به بانک‌های عامل از تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول