اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

رشد 128 درصدی کمک‌های مردم خراسان شمالی به مددجویان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی امسال کمک‌های مردم نیکوکار خراسان شمالی 128 درصد افزایش داشته است.

رشد 128 درصدی کمک‌های مردم خراسان شمالی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، برات سلیمی اظهار داشت: طی امسال مردم نیکوکار استان مبلغی بالغ بر 96 میلیارد ریال به محرومان این نهاد کمک کردند.

وی افزود: این میزان کمک‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که مبلغی بالغ بر 42 میلیارد ریال بود که 128 درصد رشد داشته است.

سلیمی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون این نهاد در اجرای برنامه‌های عملیاتی خود در این بخش توانسته 89 درصد از تعهدات خود را محقق سازد، گفت: در حقیقت پیش‌بینی شده بود که در 10 ماهه اول امسال مبلغی بالغ بر 107 میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود که با تلاش نیروهای کمیته امداد و مردم نیکوکار استان در حال حاضر 96 میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی کمک‌های مردمی را در قالب صدقه، زکات، اکرام ایتام و اطعام نیازمندان عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، طرح برکت، همیان مولا، عید فطر و عید قربان از جمله برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد است که نیکوکاران و خیرین با مشارکت در آن به محرومین استان کمک می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی توسعه و اشاعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری و احیای این سنت‌حسنه در بین مردم را یکی از اهداف مهم کمیته امداد برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: این نهاد علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی در زمینه‌های ایجاد اشتغال، درمان مددجویان، تأمین مسکن، آموزش و فرهنگی، مشاوره خانواده و حقوقی به مددجویان و نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول