اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد

حمایت قاطع جبهه متحد کهگیلویه و بویراحمد از کاندیداهای خود

خبرگزاری فارس: عضو ارشد ‌‌جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت قاطعانه این جبهه از کاندیداهای معرفی شده ‌خود خبر داد‌.

حمایت قاطع جبهه متحد کهگیلویه و بویراحمد از کاندیداهای خود

بهرام موحدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بلافاصله پس از این‌که امروز مصادیق جبهه متحد این استان از سوی جبهه متحد اصولگرایان مرکز اعلام شد استارت تشکیل این ستادها زده می‌شود.

عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بی‌صبرانه در انتظار اعلام اسامی مصادیق جبهه متحد اصولگرایی در این استان هستیم که در نخستین فرصت پس از اعلام و در نخستین مرحله ستادهای سه حوزه انتخابیه و به دنبال آن ستادهای شهرستانی ما تشکیل خواهد شد.

موحدزاده ابراز داشت: پس از اینکه جبهه متحد اسامی را به ما اعلام کرد همه کسانی که در مرکزیت این جبهه در استان قرار دارند می‌بایست از تصمیم اتخاذ شده تمکین کنند.

این عضو جبهه متحد اصولگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: البته سعی خواهیم کرد که با تجربه‌ای که در این زمینه کسب کرده‌ایم برای سال‌های آینده با مجموعه‌ای پویاتر و همدست و متحدتر که در شان مجموعه اصولگرایی باشد در این زمینه قدم برداریم و به همین خاطر پس از برگزاری انتخابات اصلاحاتی در جبهه متحد این استان شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول