اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های مساجد خراسان‌رضوی:

بسترهای پیشگیری از وقوع جرم در کانون‌های مساجد فراهم است

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌رضوی گفت: بسترهای پیشگیری از وقوع جرم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فراهم است.

بسترهای پیشگیری از وقوع جرم در کانون‌های مساجد فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری راه روشن، محمدحسین عبداللهی با بیان اینکه در مباحث پیشگیری از وقوع جرم مساجد نقش برجسته‌ای دارند اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با برنامه‌های مختلف در ارتقای سطح آگاهی جوانان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نقش موثری ایفا کنند.
وی یادآورشد: ارتباط مردم با مساجد، تاثیرات مثبت مسجد بر فرهنگ عمومی، پیشینه مساجد و فعالیت در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را نباید در بحث پیشگیری از وقوع جرم نادیده گرفت.
عبداللهی تصریح کرد: یکی از ابزارهای پیشگیری جرائم، آموزش‌ها و دانستنی‌هایی است که مردم با آن آشنا می‌شوند و در این زمینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند نقش بی‌بدیلی داشته باشند.
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌رضوی با تاکید بر همگرایی هر چه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم افزود: پیوند مستحکم نهادها و سازمان‌ها با مساجد می‌تواند آن را به یک پایگاه قوی با تاثیرگذاری هرچه بیشتر تبدیل کند.
وی ارائه فعالیت‌های پیشگیرانه در زمینه کاهش وقوع جرایم در جامعه را کاری مطلوب و قابل تقدیر دانست و از برگزاری جشنواره "راه روشن" در مشهد ابراز خرسندی کرد.
جشنواره ملی فرهنگی هنری "راه روشن" از 6 تا 10 بهمن‌ماه سال‌جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول