اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل:

75 درصد مدال‌آوران آملی از روستاها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: 75 درصد ورزشکاران و مدال‌آوران آملی از بین جوانان و ورزشکاران روستاها هستند.

75 درصد مدال‌آوران آملی از روستاها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هاشم جمشیدپناه عصر امروز در نشست مشترک با رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری و مسئولان کمیته‌های مختلف این هیئت ورزشی اظهار داشت: باید هرچه در توان داریم برای ورزش روستاها و گسترش آن بکوشیم.

وی افزود: هر کس در هر مسئولیتی به سر می‌برد باید تا زمانی که مشغول خدمت به مردم است کارهای ارزنده‌ای را برجای بگذارد تا حاصل زحمت‌های آنها برای آینده این رشته مفید فایده باشد.

وی با اعلام اینکه کار در عرصه ورزش روستاها بزرگ و ارزشمند است، تصریح کرد: هر که در این عرصه مشغول فعالیت است با عشق و علاقه دست به کار می‌زند.

جمشیدپناه با تاکید بر اینکه 42 هیئت ورزشی در این شهرستان وجود دارند، گفت: از این بین 36 هیئت ورزشی فعال بوده و مشغول کار تشکیلاتی و گروهی هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد روستاهای این شهرستان قابلیت اجرای اکثر رشته‌های ورزشی را دارند، ابراز داشت: برخی از رشته‌ها نظیر هاکی، وزنه‌برداری و اسکیت در روستاها قابلیت برگزاری ندارند ولی ما در این رشته‌ها ورزشکارانی داریم.

جمشیدپناه با بیان اینکه بیش از 75 درصد ورزشکاران و مدال‌آوران آملی از روستاها هستند، خاطرنشان کرد: وظیفه ما است به بخشداران و دهیاران تاکید کنیم تا برای تقویت ورزش روستاها فرهنگ‌سازی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با تاکید بر اینکه در روستاها همایش‌های پیاده روی به خوبی نهادینه شده است، گفت: حرکت‌های زیبایی در روستاها در رشته کشتی، لوچو، والیبال، فوتبال انجام شده است.

وی در پیشنهادی به مسئولان کمیته‌های روستایی یادآور شد: عملکرد روستاها به صورت ماهانه گزارش داده شود و جلسات منظمی برگزار شده تا خروجی‌های مفیدی برای آن شاهد باشیم.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول