اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

منابع صهیونیست: اسرائیل مصر را در ردیف دشمنان خود قرار می‌دهد

خبرگزاری فارس: برخی منابع صهیونیست فاش کردند که تل‌آویو در حال بررسی نحوه تعامل با مصر به عنوان دشمن اسرائیل است.

منابع صهیونیست: اسرائیل مصر را در ردیف دشمنان خود قرار می‌دهد

به گزارش فارس به نقل از هفته‌نامه فلسطینی"المنار"، منابع صهیونیست گزارش دادند که اسرائیل به زودی مجبور خواهد شد دسته‌بندی‌های خود را تغییر داده و مصر را نیز در ردیف دشمنان خود قرار دهد.

به گفته این منابع ،با توجه به تغییرات بوجود آمده در صحنه مصر تل‌آویو این کشور را نیز در ردیف کشورهای دشمن خود قرار خواهد داد و احتمالا تعامل با آن از دریچه یک دشمن را به زودی آغاز می‌کند.

این منابع همچنین گفتند که هشدارهای زیادی نسبت به احتمال وقوع عملیات ضد اسرائیلی در جنوب سرزمین اشغالی وجود دارد و به همین دلیل اسرائیل بسیاری از ابزارها و وسایل پیشرفته کنترل و مراقبت و انتقال اطلاعات را به منطقه جنوبی منتقل کرده است.

بنابر این گزارش، یگان‌هایی از نیروهای ویژه فعالیت خود را در مناطق مرزی آغاز کرده‌اند و این یگان‌ها به ابزارها و رادارهایی مجهز شده‌اند که برخی از آنها برای نخستین بار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از ژانویه سال گذشته به دنبال آغاز انقلاب مصر و خواسته‌های انقلابیون برای لغو پیمان کمپ‌ دیوید و پایان دادن به روابط بین تل‌آویو و قاهره، روابط دو طرف متزلزل شده است و رژیم صهیونیستی که پیش از این در دوره رژیم "حسنی مبارک" نسبت به مرزهای مصر احساس امنیت می‌کرد اکنون دیگر آرامش خاطر خود را از دست داده و این نقطه مرزی نیز به یکی از نگرانی‌های این رژیم تبدیل شده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول